آوای جنوب

انتقاد معاون شبکه بهداشت گچساران از شهرداری/شهرداری در بحث کرونا اصلا پای کار نیست

آوای جنوب 

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: با توجه به این‌که هنوز ورودی شهر بسته نشده است روز گذشته کارمان را در ترمینال پایانه مسافربری شهر شروع کرده و در حال نمونه گیری کرونا از مسافران هستیم.

 

به گزارش آوای جنوب از گچساران، هفتاد و یکمین نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست فرماندار و اعضای این ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست رضایی اظهار کرد: شبکه بهداشت و درما دارای چندین معاونت است که مسوولیت‌های مختلفی بر عهده دارند.

وی با اشاره به دلیل عدم حضور رئیس شبکه بهداشت در این نشست اشاره و سعی بر آن داشت که عدم حضور رئیس شبکه بهداشت را توجیه کند.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: الگوی بیماری ما بیشترین تاثیر خود را از خوزستان دارد و تحقیقات ما نشان می دهد که ۲۰ درصد از تردد خوزستان در گچساران توقف دارند.

رضایی به پتروشیمی و نفت اشاره و بیان کرد: اگر امروز خوزستان قرمز است و شهرستان گچساران به دلیل مجاورت با استان خوزستان مستعد آن است که به وضعیت قرمز این بیماری برسد.

وی ابراز کرد: تیم هایی را به صورت علمی و حساب شده تشکیل و روزانه مشغول کار هستیم و نظارت های خود را در این خصوص انجام می‌دهیم.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد:با توجه به این‌که هنوز ورودی شهر بسته نشده است روز گذشته کارمان را در ترمینال پایانه مسافربری شهر شروع کرده و در حال نمونه گیری کرونا از مسافران هستیم.

رضایی عنوان کرد: بسیاری از ادارات پای کار نیستند و ما نه سیاسی می‌گوییم نه چیز دیگری اما شهرداری کجای کار است و باید پای کار بیاید اما شهرداری حتی یک بنر هم نصب نکرده است و این در حالیست که شهرداری باید۱۰درصد در این خصوص هزینه کند.

وی عنوان کرد: وقتی کشور عراق خوزستان را آلوده می کند حتما خوزستان هم گچساران را آلوده خواهد کرد و این در حالیست که ورودی های شهر هنوز باز هستند.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه نقاط تفریحی اطراف شهر که زیر نظر میراث فرهنگی هستند باید بسته و نظارت شود، اذعان کرد: متاسفانه در این ایام سخت تجمع در آرامستان‌ها مشکلی را برای بازرسان شبکه بهداشت و درمان به وجود آورده است و انتظار می‌رود شهرداری در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president