آوای جنوب

انتقاد معاون استاندار از مدیرانی که فقط جواب تلفن «از ما بهتران» را می‌دهند؟!/مدیران کل برای تغییر در شهرستان ها باید با فرماندار هماهنگ باشند/تلفن هیچ مدیری نباید خاموش باشد

آوای جنوب

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران باید در هر لحظه پاسخگوی مردم باشند نباید فقط تلفن هایی را که می‌شناسند جواب دهند بلکه باید پاسخ تلفن‌های مردم را بدهند.

به گزارش آوای جنوب، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: بعضا مدیران کل در سفرهای خود به شهرستان‌ها فرمانداران را در جریان قرار نمی‌دهند و یا اینکه برای تغییر و تحول مدیریتی در شهرستان‌ها با فرمانداران هماهنگ نیستند که باید این نقیصه برطرف شود.

هاشمی گفت: این موضوع باعث نگرانی میان مسئولان و فرمانداران می شود که باید تیم صلح و سازش میان مدیران و فرمانداران تشکیل دهیم!.

این مسئول گفت: مدیران باید برای مرخصی‌های خود به استاندار نامه بزنند و فرمانداران هم باید با حوزه سیاسی هماهنگ کنند تا خللی در امورات استان پیش نیاید همچنین همه مدیران باید پاسخگوی مردم باشند مردم اکنون با شرایط سخت اقتصادی روبرو بوده و نباید با بی اعتنایی به آنها سختی بیشتری تحمیل کنیم.

وی در ادامه با انتقاد از تلفن‌هایی که جواب داده نمی‌شوند گفت: مدیران باید در هر لحظه پاسخگوی مردم باشند نباید فقط تلفن هایی را که می‌شناسند جواب دهند بلکه باید پاسخ تلفن‌های مردم را بدهند بعضی از مدیران هم بعد از وقت اداری تلفن خود را خاموش می کنند که تذکر می‌دهیم تلفن هیچ مدیری نباید خاموش باشد.

هاشمی با بیان اینکه گاهی اوقات حضور مدیران در مناسبت‌های ملی و مذهبی ضعیف است گفت: مدیرانی که حضور کمرنگ دارند معرفی می‌شوند و در ارزیابی ها اینگونه مسائل مورد نظر قرار می‌گیرد.

این معاون استاندار خطاب به مدیران دستگاه‌های مختلف یادآور شد: در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران انتظار داریم که قانون رعایت شود.

اجرای پروژه ها با حرکت جهادی همراه با پیوست فرهنگی، زیست محیطی و اجتماعی باشد

استاندر کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه پروژه های زیرساختی استان با حرکت جهادی و همراه با پیوست فرهنگی، زیست محیطی و اجتماعی به آنها پرداخته شود.

سیدعلی احمدزاده با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در اولین جلسه شورای اداری استان تاکید کرد: همه مدیران با نیت الهی، جهادگرانه و متعهدانه برای خدمت به مردم و مانند دوران هشت سال دفاع مقدس پای کار باشند.
وی بر نیرو سازی و پرورش مدیران متعهد به نظام، انقلاب و ولایت تاکید کرد و اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد فرصت برای جوانان بسیار مهم و ارزشمند است و مدیران باید در صدد تربیت و پرورش نیروهای ارزشی، متعهد، متدین و متخصص برای پذیرفتن مسئولیت ها در آینده جهت خدمت به مردم باشند.
دکتراحمدزاده با بیان اینکه، اختیارات، مسئولیت ها و اعتباراتی در اختیار شماست که باید مردم را بطورعام ببینید، تصریح کرد: امسال منابع مالی و اعتبارات فراوانی از محل سفر ریاست جمهوری، متمم سفر، اعتبارات استانی و اعتباراتی که با پیگیری و دیدار با وزیران جذب شده داریم.
استاندار ابراز داشت: برای جذب و هزینه این اعتبارات در بخش های زیرساختی، راه، آبرسانی، کشاورزی، فرهنگی، خدمات، بهداشتی، ورزشی و دیگر حوزه ها باید با تمام توان و ظرفیت پای کار بود.
رئیس شورای اداری استان به اهمیت توجه به منابع طبیعی و محیط زیست استان تاکید کرد و گفت: بخشی از منابع جنگلی بلوط استان دچار آفت شده است و برای این منظور۲۰ میلیارد تومان از منابع مرکز کشور جهت رفع این آفت دریافت کرده ایم.
احمدزاده به فصل گرما و آتش سوزی ها در جنگل ها و منابع طبیعی استان اشاره کرد و افزود: ۱۷ میلیارد تومان به این منظور اختصاص داده شده و از جهتی قول مساعد برای دریافت ۲ برابری تجهیزات لازم نسبت به گذشته برای استان گرفته ایم.
استاندار به اهمیت سرمایه گذاری در بخش اقتصادی استان تاکید کرد و گفت: امسال یکهزار و ۸۵۰ میلیارد تومان  تسهیلات سرمایه گذاری به استان اختصاص داده شده که ۷۰ درصد آن برای سرمایه گذاری و ۳۰ درصد برای سرمایه در گردش است.
وی تاکید کرد: برای جذب این حجم از اعتبارات همه دستگاه های اجرایی به خصوص اقتصادی استان با تمام توان پای کار باشند و برنامه ریزی لازم برای ایجاد اشتغال و تولید را از هم اکنون در اولویت کار خود قرار دهند.

استاندار به تکریم خانواده های عزیز ایثارگر تاکید کرد و اظهار داشت: همه مدیران دستگاه های اجرایی در جذب نیروها با حداقل ۲۵ درصد سهمیه ها ایثارگران توجه جدی داشته باشند و این قانون را به خوبی اعمال کنند.
احمدزاده به حساسیت بالای مدیران در سرعت اجرا و نظارت بر پروژه ها و به خصوص کیفیت آنها تاکید کرد و گفت: اگر جایی ناظر، مجری و پیمانکار کوتاهی و تخلف کند با جدیت با آنها برخورد شود.
استاندار بیان کرد: یکهزار و ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار استانی منهای اعتبارات ملی سال ۱۴۰۱ در بخش عمرانی اختصاص داده شده که برای جذب و هزینه این اعتبارات تا ۳۱ تیرماه باید حتی یک ریال آنها برگشت داده نشود.
وی به مدیران دستگاه های اجرای تاکید کرد: به طور دائم از وزارتخانه های مربوطه سرکشی کنند و از اعتبار متمرکز در مرکز کشور برای استان منابع دریافت نمایند.
احمدزاده یادآور شد: در بحث نهضت ملی مسکن در ابتدای کار، استان حرکت خوبی داشت و اکنون عقب افتاده ایم و راه و شهرسازی باید به تعهدات خود به خوبی عمل کند و این عقب افتادگی را جبران نماید.
وی تاکید کرد: محیط زیست و منابع طبیعی استان در بحث اجرای طرح ها همکاری بیشتری داشته باشند و در جایی هم که زمین خواری و یا قصد و انگیزه برای زمین خواری هست با جدیت مقابله شود.
احمدزاده به دستگاه های اقتصادی و نظارتی تاکید کرد که بر تامین اقلام و کالاهای اساسی و معیشت مردم توجه و نظارت جدی داشته باشند.
استاندار به مدیران گفت: هر مدیر استانی که متعلق به یک شهرستان است، معاون خود را از شهرستان دیگری انتخاب کند تا توازن منطقه ای برقرار شود.
دکتراحمدزاده تاکید کرد: مدیران دائم به شهرستان ها سرکشی کرده و با مردم ملاقات کنند به تکریم ارباب رجوع توجه جدی داشته باشند و در هرشهرسانی سفر می کنند با فرماندار هماهنگ باشند.
وی گفت: مدیران تعامل بالایی با نمایندگان مردم، ائمه جمعه، جوانان و بزرگان و حتی جریانات مختلف و مخالف داشته باشند و از تجربیات و بینش سازنده آنها استفاده کنند.
استاندار تاکید کرد: مسئولین و مدیرانی که به لحاظ افکار و اندیشه با دولت نیستند و مخالفند باید برداشته شوند و نیروهایی که در جریان حرکت دولت، برنامه ها و سیاست های دولت هستند بکار گرفته شوند.
در اولین جلسه شورای اداری استان تعدادی از مدیران گزارشی از فعالیت ها، عملکردها و آخرین وضعیت پروژهای حوزه کاری خود را ارائه دادند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president