آوای جنوب

انتقاد مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از فرمانداران از عدم ارسال پروژه‌های هفته دولت

کاظمیمدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از عدم همکاری برخی فرمانداران شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در ارسال پروژه‌های هفته دولت انتقاد کرد و گفت: فرمانداران در این زمینه پای کار نیستند.

آوای جنوب؛

سید حسین کاظمی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت از عدم همکاری فرمانداران شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در ارسال پروژه‌های افتتاحی هفته دولت انتقاد کرد و گفت: فرمانداران شهرستان‌های استان قرار بود روز چهارشنبه گذشته لیست پروژه‌های افتتاحی خود را ارسال کنند که تاکنون این کار صورت نگرفته است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فرمانداران در این خصوص پای کار نیستند، بیان کرد: لیست پروژه‌های افتتاحی شهرستان‌های باشت، چرام و بهمئی ارسال شده و کارشناسان دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد این پروژه‌ها را رصد می‌کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی که مسائل فنی در پروژه‌های پیشنهادی هفته دولت رعایت نشود این پروژه‌ها از لیست افتتاح در هفته دولت خارج می‌شوند و این کار نیز با حساسیت خاصی دنبال می‌شود.

این مسئول در ادامه خواستار ارسال هر چه سریع‌تر پروژه‌های هفته دولت شد و عنوان کرد: دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از هفته دولت پروژه‌های مورد نظر را بررسی و بر رعایت مسائل فنی نظارت می‌کند تا از معرفی پروژه‌های ناقص و مشکل‌دار جلوگیری شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president