آوای جنوب

انتقاد محمد رمضانی فعال سیاسی گچساران به انتخاب اعضای هئیت های اجرایی انتخابات

به گزارش آوای جنوب محمد رمضانی فعال سیاسی گچساران به انتخاب اعضای هئیت های اجرایی انتخابات واکنش نشان داد و در یادداشتی آورده است؛

*تحرکات بعضی نمایندگان دولت (فرمانداران ، بخشداران) در معرفی اعضا هیئات اجرایی حاکی از مهندسی کردن انتخابات است تا رییس جمهوری همانند رییس جمهور فعلی از صندوقها بیرون بیاورند.*
هشت سالِ گذشته بواسطه انتخاب بد خودمان متاسفانه نه تنها پیشرفتی حاصل نشد، بلکه زحمات دولتهای گذشته هم به هدر رفت!
ضرورت تغییر شخص رییس جمهور که بواسطه ماده قانونی نمیتواند باشد، حلال مشکلات کشور نیست .
این ناکارآمدی و رها کردن مملکت توسط تیمی بوده که با زیاده خواهی به مانند امروزی با چینش نیروهای وابسته به دولت در هیئات اجرایی و متولی انتخابات از آن بهره برده اند.
متاسفانه عملکرد ناکارآمد این دولت و جریانشان در هشت شال گذشته طوری بود که معیشت و اقتصاد مردم با مشکل مواجهه شد.
اگر رغبتی که بواسطه فرمان ولی مسلمین با کمکهای مومنانه که مردم پای کار آمدند نبود، باید شاهد گرسنه خوابیدن بخش بیشتری از مردم میبودیم.
الغرض ، امروز در شهرستانی در جنوب غرب کشورمان بنام گچساران ، تغییر فرماندار در آستانه انتخابات توسط وزارت کشور و استاندار چه پیام ها و پیامدهای دارد؟!
میخواهید از صندوق رای حجت الاسلام روحانی دیگری در بیاورید تا مملکت و نهال انقلابی که با خون شهدا آبیاری شده است و مردمی که تا پای جان برای حفاظت از آن ایستاده اند، زندگیشان تهدید شود، و چپ راست همه آسیب ببینند؟
جناب آقای استاندار محترم و معاونت محترم سیاسی استانداری کهگیلویه و بویر احمد؛ امروز در دیار ما فرماندار تازه منصوب شده شما ، از ۳۰ نفر دعوت شده معتمد بخش جهت انتخابات شوراهای بخش مرکزی، هر ۳۰ نفر _ در برهه ای که طرفداران دولت بسیار محدودند _ از حامیان دولت هستند.
جالب اینجاست که از ۳۰ نفر معتمد دعوت شده‌ی شهر( انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس و شورای شهر ) ۲۶ نفر از طرفداران دولت فعلی است!
پس عدالتی که دم از آن میزدید کجا رفت؟
این چینش چه معنایی دارد؟
یعنی تکرار هشت سال گذشته! اینگونه امانتداری میکنید؟
به یقین پاسخ مردم در روز انتخابات، عکس این اقدام شما خواهد بود…
از طرفی با این حرکت جانبدارانه عوامل دولت در این شهرستان ، شکاف اجتماعی میان مردمی که همه خویشاوندند را بیشتر میکند.
پس از خدا بترسید و به عدالت عمل کنید. اگر میخواهید معتمدین و حداکثر مردم را ببینید، همه بجز اندکی از دولت فعلی گریزانند.
به نظر میرسد فرماندار منتصب ماه های پایانی دولت شما در این شهرستان برای برگزاری همزمان سه انتخابات مهم ، کم توجهی میکند و خود را یک ضلع انتخابات میبیند نه متولی!
فرمایشی از مقام معظم رهبری تقدیم متولیان انتخابات میشود: ما به مسؤولانِ خود اعتماد داریم؛ اما باید کاملاً مراقب و مواظب باشند؛ چون آراء مردم امانت الهی در دست آنهاست.(۱۳۸۴/۰۳/۲)

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president