آوای جنوب

انتقاد رئیس مرکز علمی کاربردی ۲ گچساران از حفاری‌های از اداره آبفای شهری در مقابل دانشگاه

مرتضویرئیس مرکز علمی کاربردی شماره ۲ گچساران از تصویب دو رشته جدید در این مرکز آموزشی خبر داد.

آوای جنوب؛

فخرالدین مرتضوی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان، با اشاره به برخی مشکلات دانشگاه علمی کاربردی ۲ گچساران به ویژه مشکلات عبور و مرور، اظهار کرد: متاسفانه حفاری‌های بسیاری مقابل ورودی این مرکز دانشگاهی از سوی پیمانکاران انجام شده که موجب نارضایتی دانشجویان و اساتید شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون درخواست‌های مسئولان این مرکز دانشگاهی جهت حل مشکلات فوق‌الذکر بدون پاسخ مانده است، افزود: مشخص نیست تا چه زمانی باید شاهد رها شدن این حفاری‌ها باشیم و این مناسب یک مکان دانشگاهی نیست.

رئیس مرکز علمی کاربردی ۲ گچساران با تاکید بر لزوم رفع این مشکل و توجه مسئولان به این مشکلات، تصریح کرد: مسئولان اجرایی باید هرچه بیشتر بر نحوه عملکرد پیمانکاران و اجرای پروژه‌ها نظارت داشته باشند.

مرتضوی حفاری‌های مقابل این مرکز علمی را مربوط به پروژه اداره آبفای شهری دوگنبدان خواند و گفت: با وجود پیگیری‌های بسیار تاکنون تلاش ما بی‌نتیجه مانده است.

این مقام مسئول بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان به مراکز آموزشی و فرهنگی شهرستان تاکید کرد و خواستار همکاری شهرداری در راستای آسفالت و زیباسازی ورودی این مرکز دانشگاهی شد.

وی در ادامه سخنان خود از تصویب دو رشته جدید در مرکز آموزشی علمی کاربردی ۲ این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: رشته‌های کاردانی به کارشناسی، ایمنی، سلامت، حفاظت و محیط زیست و حسابداری مالی برای این مرکز آموزشی در نیمسال اول امسال به تصویب رسیده است.

رئیس مرکز علمی کاربردی ۲ گچساران با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند بدون محدودیت نوع کاردانی با مراجعه به سایت ثبت‌نام کنند، افزود: مهلت ثبت‌نام دانشجویان تا فردا ۲۴ شهریور است.

مرتضوی با اشاره به نیاز شهرستان به رشته تحصیلی صنعت نفت و پتروشیمی، اذعان کرد: تقاضای فارغ‌التحصیلان فنی مقطع کاردانی از دیگر علل پیگیری مستمر مسئولان این مرکز جهت راه‌اندازی این رشته بوده است.

این مقام مسئول رشته‌های حقوق (ارشاد در امور مدنی)، روابط عمومی و مهندسی معماری را از دیگر رشته‌های کاردانی به کارشناسی این واحد دانشگاهی عنوان کرد و ادامه داد: امکان ثبت‌نام رشته‌های مذکور در حال حاضر برای نیم‌سال اول وجود دارد.

مرتضوی استانداردهای آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را از دغدغه‌های مسئولین مرکز دانست و اذعان داشت: در همین راستا ساختمان‌هایی در بهترین نقاط شهر تهیه شده که در آینده نزدیک خبرهای خوشی برای متقاضیان تحصیل در این مرکز آموزشی خواهیم داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president