کد خبر : 45940
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 18:18

انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مدیران گچسارانی در اتمام بیمارستان نرگسی

انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مدیران گچسارانی در اتمام بیمارستان نرگسی

آوای جنوب  رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به عدم نصب برق، فضای سبز و جاده دسترسی مناسب به بیمارستان نرگسی گچساران گفت: برخی از حوزه های مدیریت گچساران تمایلی به اتمام این بیمارستان ندارند. به گزارش آوای جنوب از گچساران، پرویز پزدانپناه  در نشست بررسی وضعیت بیمارستان در حال احداث نرگسی گچساران اظهار

آوای جنوب 

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به عدم نصب برق، فضای سبز و جاده دسترسی مناسب به بیمارستان نرگسی گچساران گفت: برخی از حوزه های مدیریت گچساران تمایلی به اتمام این بیمارستان ندارند.

انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مدیران گچسارانی در اتمام بیمارستان نرگسی

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پرویز پزدانپناه  در نشست بررسی وضعیت بیمارستان در حال احداث نرگسی گچساران اظهار کرد:دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل را دارد که یک بیمارستان را افتتاح  کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تجهیزات  این بیمارستان خریداری شده است، گفت: در حوزه نیروی انسانی  برای کار در بیمارستان نرگسی علاوه بر انتقال متخصیص بیمارستان رجایی در استخدام های جدید نیروی خوبی دیده شده است.

یزدانپناه تصریح کرد: بیمارستان نرگسی جایگزین بیمارستان شهید رجایی گچساران است  و تجهیزات و خدمات ارائه شده در بیمارستان رجایی به بیمارستان نرگسی انتقال داده می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان نرگسی گچساران ۹۴درصد پیشرفت فیزیکی دارد،ابراز کرد:  با افتتاح این طرح در شهرستان گچساران سرانه تخت‌های بیمارستانی این شهرستان  افزایش خواهد رسید.

 پزدانپناه گفت: هم اکنون شهرستان گچساران با ۳ بیمارستان از جمله بیمارستان شهید رجایی، بعثت نفت و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران دارای ۳۰۴ تخت بیمارستانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گچساران با اشاره به عدم نصب  برق، فضای سبز و جاده دسترسی مناسب  به بیمارستان نرگسی گچساران اذعان کرد: برخی از حوزه های مدیریت گچساران تمایلی به اتمام این بیمارستان ندارند.

یزدانپناه خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیش از۴۵ میلیارد ریال  از شهرداری مطالبه دارد که انتظار می رود شهرداری پای کار  بیاید و این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.