آوای جنوب

انتقاد امام جمعه قلعه رئیسی از تبعیض : چرا مسئولان استان بین جوانان چاروسا و گچساران فرق می‌گذارند

این ظلم بزرگی در حق جوانان است که این همه چمن مصنوعی و ورزشگاه در گچساران افتتاح می‌شود اما به جای این که این مدیر کل بیشتر به مناطق محروم رسیدگی کند به شهرستان‌های پیشرفته و بیشتر توسعه یافته رسیدگی می‌کند

امام جمعهامام جمعه قلعه رئیسی گفت: درود بر شرف سپاه پاسداران که با آزمایش موشک عماد به فرمان ولی امر مسلمین لبیک گفتند و موجب نشاط و امید جامعه شدند و این اقدام موجب لرزه بر پیکر دشمن شد.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

صلواتی در خطبه نخست به مناسبت ماه محرم و هفته اول که هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف اساسی از قیام امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر است، کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند از زمره صالحان و مومنان هستند.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: آنهایی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند یادشان این است که خدای متعال آنها را در گروه صالحان و مومنان قرار می دهد.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

وی در خطبه دوم به موضوع برجام اشاره و خاطرنشان کرد: برجام هر چه بود تمام شد الان نوبت پس از برجام است که امیدوارم جلو نفوذ استکبار گرفته شود؛ دشمن خواست از این طریق بین مردم و مسئولان انشقاق ایجاد کند و خواست دو دستگی ایجاد کند.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: دشمن می خواست بین مردم و ملت و حاکمیت دوگانگی ایجاد کند که الحمدالله دشمن ناامید شد و امیدوارم با همدلی و هم زبانی سرمایه اصلی این نظام که همان وحدت و انسجام یکپارچگی است حفظ شود و همه وظیفه دارند کمک کنند.

وی با تقدیر از سپاه پاسداران اسلامی عنوان کرد: درود بر شرف سپاه پاسداران که با آزمایش موشک عماد به فرمان ولی امر مسلمین لبیک گفتند و موجب نشاط و امید جامعه شدند و این اقدام موجب لرزه بر پیکر دشمن شد.

وی ادامه داد: عامل قدرت امروز ما سپاه است و به فرموده اما راحل اگر سپاه نبود نبود کشور هم نبود و امروز سپاه مایه آبروی امت اسلام و امید امام عصر(عج) است.

صلواتی در ادامه به روز تربیت بدنی و ورزش اشاره و ادامه داد: باید انتقاد کنیم از بعضی مسئولان استانی که فقط حرف می زنند و وعده تو خالی می دهند که یکی از این مدیران مدیرکل ورزش و جوانان استان است که متاسفانه هیچ کدام از حرف هایش در بخش ما عملی نشد؛ یک نمایندگی در این بخش راه اندازی کرد که کاش افتتاح نمی‌کرد.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه متاسفم برای مسئولان منطقه ای که به جای پیگیری مسائل جوانان سرگرم موقعیت خودشان هستند اضافه کرد: این مسئولان به جای پیگیری مشکلات جوانان به دنبال پیگیری برای جریان سیاسی خودشان هستند و شبانه روزی تلاش برای حفظ صندلی خود می‌کنند.

وی از جوانان چاروسا خواست که در انتخابات پیشرو با انتخاب خودشان پایه های صندلی آنها را متزلزل کنند.

صلواتی گفت: حقیقتا این ظلم بزرگی در حق جوانان است که این همه چمن مصنوعی و ورزشگاه در گچساران افتتاح می‌شود اما به جای این که این مدیر کل بیشتر به مناطق محروم رسیدگی کند به شهرستان‌های پیشرفته و بیشتر توسعه یافته رسیدگی می‌کند.

خطیب جمعه قلعه رئیسی اذعان داشت: ۳۰ سال است جوانان چاروسا منتظر یک ورزشگاه هستند اما فقط وعده به آنها داده می‌شود.

وی با طرح این سوال که چرا مسئولان استان بین جوانان چاروسا و گچساران فرق می‌گذارند گفت: این تبعیض آشکار و ظلم در حق جوانان چاروسا است و این جوانان این ظلم را نمی‌بخشند.

صلواتی در پایان یادآور شد: امیدوارم استاندار دلسوز و محروم نواز با تدبیر و درایت خویش قفل ورزشگاه جوانان چاروسا را با کلید تدبیر و امید باز کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ای بابا گفت:

    حاج آقا باور کن وضع جوانان گچساران هم بدتر بخش شماست

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president