آوای جنوب

انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات گچساران و آزمونی سخت برای اتابک

آوای جنوب
انتخابات گذشته بودکه پس ازکش و قوس‌های فراوان اعضای هیات اجرایی انتخابات در گچساران مشخص شدند.

علی مراد کاظم‌پور// فعال رسانه‌ای در یادداشتی این گونه‌ آورده است که انتخابات دور گذشته بود که پس از کش و قوس‌های فراوان اعضای هیات اجرایی انتخابات در گچساران مشخص شدند.

در دور گذشته اعضای هیئت اجرایی گچساران به عنوان آخرین شهر در کشور به وزارت کشور معرفی شد چرا که حضور و دخالت جریان سیاسی موجب شد تا چند روزی انتخابات هیات اجرایی به تعویق بیفتد به گونه ای که استاندار کهگیلویه و بویراحمد معاون خود احد جمالی را به گچساران فرستاد و در آن شب بارانی پس از پا درمیانی بزرگان هیئت اجرایی معرفی شدند.

در انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات گچساران و باشت از حالت دوقطبی خود خارج شده است و حضور چندین نامزد انتخاباتی از طیف اصولگرا و اصلاح طلب نشان می‌دهد هیات اجرایی باید به گونه ای انتخاب شود که دیگر نامزدهای انتخاباتی احساس امنیت و آرامش را داشته باشند.

بی تردید اگر به دنبال مشارکت حداکثری؛ امانت داری و صیانت از آرا در انتخابات ۱۴۰۰ هستیم باید به گونه ای عمل نماییم که معرفی افراد به عنوان هیئت اجرایی هیچ گونه شائبه ای ایجاد نکند.

انتخاب اعضای هئیت اجرایی به افرادی نیاز دارد که لیدر جریان نظام جمهوری اسلامی باشند نه افراد خاص و در این صورت همگان می‌توانند امیدوار به برگزاری انتخاباتی بدون از هرگونه شائبه ای باشند.
چربش هیئت اجرایی از هر طرف که باشد موجب ناراحتی جریان دیگری خواهد شد آن هم انتخاباتی که از حالت دوقطبی گذشته گچساران خارج شده است و اصولگرایان و اصلاح طلبان هر کدام چندین نامزد در انتخابات خواهند داشت.

اتابک: بی‌اطلاع از وضعیت گچساران نیستم/ هیچ‌گونه جهت‌گیری سیاسی ندارم

sdr

بهمن ماه امسال بود که علیرضا اتابک سکانداری فرمانداری این شهرستان را به دست گرفت و در اولین نشست خود با کارکنان فرمانداری گچساران گفت: اطلاعات کافی از وضعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی گچساران دارم.

فرماندارگچساران با اشاره به اینکه حفظ آرامش در جامعه از اولویت کاری من است، ابراز کرد: هیچ‌گونه جهت‌گیری سیاسی ندارم چرا که حفظ آرامش و امنیت در جامعه مهم است.

وامدار شخصی نیستم/به حساسیت‌های سیاسی گچساران آشنایی کاملی دارم

همچنین در اولین نشست شورای اداری گچساران اظهار کرد: وامدار شخصی نیستم و گرایش سیاسی خود را دارم اما در کارهایم آن را دخالت نمی‌دهم.

فرماندار گچساران با بیان اینکه نه برای منافع شخصی، باندی و گروهی و نه برای جیب شخصی فعالیت کنیم بلکه به تعهدات که به نظام داریم باید پایبند باشیم، گفت: مدیریت یک فرآیندی است که موقعه ای که آن را به عهده می‌گیریم باید پا بر آرامش خود گذاشت.

بالاترین مقام اجرایی گچساران افزود: در زمینه عدالت همه باید پایبند باشیم که منویات رهبری، آرمان های امام راحل همه پایبند آن باشیم که ما خادم مردم هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در خصوص شهرستان گچساران ما بیگانه از وضعیت این شهرستان نیستم چرا که شهرستان دارای بلوغ فرهنگی و دارای استعدادهای نهفته بی‌نظیری است که من همه پتانسیل ها را می شناسیم و می دانیم دارای چه ظرفیتی است.

اتابک در ادامه به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: بحث انتخابات است و انتخابات برای وزارت کشور جزء یکی از وظایف مهم است.

فرماندار گچساران ابراز کرد: ما مجری برگزاری کننده انتخابات هستیم و اجرا کننده انتخابات نباید دخالت داشته باشد.

وی ادامه داد: کار وزارت کشور برگزاری انتخابات صحیح است اگر ما این رسالت را به خوبی انجام دهیم و از آرا مردم صیانت و بی طرف باشیم مردم هم به ما اعتماد خواهند کرد.

اتابک گفت: ما باید کاری کنیم که دعوای جناح سیاسی به فرمانداری کشیده نشود.

وی در ادامه عنوان کرد: در این شهرستان که یک صد هزار نفر جمعیت دارد صد نفر ریش سفیید و معتمد بااعتماد را نمی توانیم پیدا کنیم که فضای انتخابات متشوش نشود.

اتابک ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که این فضا را در انتخابات ایجاد کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه وامدار شخصی نیستم و گرایش سیاسی خود را دارم اما در کارهایم آن را دخالت نمی‌دهم.

اتابک ابراز کرد: ما نه براساس برنامه‌ای آماده‌ایم بلکه استاندار یک اعتمادی به ما دارد و یک مسوولیتی را به ما واگذار کرد.

فرماندار گچساران عنوان کرد: در کهگیلویه سختی های زیادی کشیدیم اما این سختی ها بسیار شیرین بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: با حساسیت سیاسی این شهرستان کاملا آشنا هستیم و استاندار یک تکلیفی به ما داده است.

از این رو علیرضا اتابک به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران که باید لیست ۳۰ نفره را به شورای نگهبان به جهت تایید این افراد معرفی نماید، انتخابات این افراد برای فرماندار گچساران آزمونی سخت خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ذربین گفت:

    اتابک آزمون نداره ایشون وبخشدار هردو دوست وهردواصلاح طلب هستن تازه لیست مشخص همه ازیک جناح وهمه هم اصلاح طلب انتخاب شد ازقبل هم مشخص به نظر من جمع کردن معتمدین توفرمانداری برای کنترل انتخابات اونم مجری که خودشون یه طرفه قضاوت میکنن ره به جایی نمیبره ،اتابک پیش خودش فکر میکنه اینجا کهگیلویه باشه ۰هرچند سجادپور وبرخی اونجا هم دستشون بااینا تویه کاسه ومرموزانه قدم برمیدارن اما این بار به مطلب نمیرسه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president