آوای جنوب

امام جمعه گچساران : شعار ملت و دولت، همدلی و همزبانی نباید در حد یک شعار باقی بماند

DSC01439حجت الاسلام سید امین الله حجازی در نشست هم اندیشی با روسای ادارات و برخی چهره‌های سیاسی گچساران با تسلیت ایام فاطمیه(س) و تبریک سال نو، اظهار داشت: عشق به حضرت فاطمه زهرا(س) سبب هدایت درست و صحیح انسان‌ها می‌شود.

آوای جنوب؛

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست، بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این نشست، وحدت و اتحاد هر چه بیشتر میان مسئولان و شناسایی قوت‌ها و ضعف‌های شهرستان گچساران در همه حوزه‌ها است.

امام جمعه گچساران با اشاره به نام‌گذاری شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر « دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»، عنوان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا این شعار تحقق و عملی شود و ملت و دولت باید با هم وحدت داشته باشند تا مشکلات کشور برطرف شود.

حجازی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در اول فروردین در حرم مطهر رضوی، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود تأکید کردند که همه آحاد ملت وظیفه دارند که از دولت و مسئولان دولتی حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند که انتقادها باید منطقی باشد، تصریح کرد: ایشان فرمودند که من نیز تاکنون به دولت‌های گوناگون تذاکراتی داشته‌ام.

امام جمعه گچساران گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که هر دولتی که در چارچوب قانونی سر کار بیاید، دولت مشروعی است.

حجازی به مشکلات شهرستان گچساران اشاره کرد و افزود: همه مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات در شهرستان از جمله فقر، بیکاری و معضلات و آسیب‌های اجتماعی ریشه‌کن شود.

ایشان با بیان اینکه مشکلات تنها مختص گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد نیست، گفت: برای برطرف کردن مشکلات شعار ملت و دولت، همدلی و همزبانی نباید شعار باقی بماند بلکه باید سرلوحه تلاش و همت مسئولان قرار گیرد.
وی عنوان کرد: فاصله طبقاتی در گچساران وجود دارد و متأسفانه فاصله طبقاتی مشکلات و معضلات فرهنگی در سطح شهرستان ایجاد می‌کند.

امام جمعه گچساران با تأکید بر اینکه باید تحول فرهنگی در شهرستان ایجاد شود، تصریح کرد: اگر عقاید مردم به ویژه جوانان تقویت شود، دشمن نمی‌تواند کاری کند و بنابراین وضعیت فرهنگ باید سر و سامان یابد.

حجازی تأکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و مشکلات و معضلات را شناسایی و در راستای برطرف کردن مشکلاتی همچون اعتیاد، بیکاری، بی حجابی گام برداریم.
نشست هم‌اندیشی مسئولان این شهرستان با موضوع بررسی شعار امسال در برطرف کردن مشکلات گچساران با حضور مدیران جدید و سابق و چهره های سیاسی گچسارانی در بیت امام جمعه برگزار شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سالمند گفت:

    سلام این کار با حرف کلی خود امام جمعه که به فکر عقاید جوانان است یکی نیست از چندتا جوون تو این جلسه دعوت شده!

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president