آوای جنوب

امام جمعه گچساران خواستار توجه جدی‌تر وزیر نفت به گچساران شد

گچساران یکی از شهرستان‌های مهم و استراتژیک کشور در حوزه اقتصاد بوده که خدمات قابل توجهی به اقتصاد کشور ارائه کرده و می‌کند

امام جمعهامام جمعه گچساران گفت: گچساران باید متناسب با وجود قابلیت‌های مختلف خود در حوزه نفت و گاز از امکانات و اعتبارات برخوردار شود.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی عصر امروز در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی گلزار شهدای گچساران و غبارروبی گلزار شهدای این شهرستان که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچسارن و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: شهدا صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران و پایه‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان این‌که پیروی از راه و اهداف شهدا باید مورد توجه جدی مسئولان به عنوان خادمان انقلاب قرار گیرد، افزود: استفاده از سخنان و اندیشه‌های ناب شهدا در رسیدن به کمال در یک حکومت اسلامی لازم و ضروری بوده زیرا اندیشه‌های شهدا فرازمینی و مقدس بوده است.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: گچساران همواره در صحنه‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی شهرستانی فعال و انقلابی بوده و در این راه شهدای زیادی را به انقلاب تقدیم کرده است.

حجازی افزود: علاوه بر تقدیم شهدا به انقلاب حضور مردم همیشه در صحنه این شهرستان در مناسبت‌های مختلف نشانگر روحیه انقلابی و ولایت‌مداری مردم گچساران است.

وی خواستار توجه جدی‌تر مسئولان کشوری به ویژه وزیر نفت به گچساران شد و گفت: گچساران باید متناسب با وجود قابلیت‌های مختلف خود در حوزه نفت و گاز از امکانات و اعتبارات برخوردار شده و بر اساس قانون به حق و حقوق خود در راه توسعه و تعالی برسد.

حجازی با اشاره به برخی مشکلات و نارسایی‌ها و مطالبات مردم گچساران بیان کرد: گچساران یکی از شهرستان‌های مهم و استراتژیک کشور در حوزه اقتصاد بوده که خدمات قابل توجهی به اقتصاد کشور ارائه کرده و می‌کند.

وی عنوان کرد: با این وجود مشکلات مختلفی در این شهرستان وجود دارد که بیکاری و اشتغال همچنین کمبود مرکز مذهبی و دینی از مهم‌ترین آن است.

امام جمعه گچساران با انتقاد و گلایه از روند نامطلوب رسیدگی به ساخت حوزه علمیه خواهران این شهرستان خواستار توجه مسئولان به این امر شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president