آوای جنوب

امام جمعه چرام : چرام به شکل یک دهستان بزرگ است /وجود احشام در سطح شهر یک معضل است

امام جمعهحجت‌الاسلام طزری، اضافه کرد: ۴ سال از شهرستانی شدن چرام می‌گذرد ولی فرهنگ آن هنوز فرهنگ روستا بوده و با توجه به فرهنگ حاکم بر آن به نوعی یک دهستان بزرگ است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام جعفر طزری در نشست با اعضای شورای شهر چرام با تاکید بر اولویت‌بندی مشکلات، اظهار کرد: با اولویت‌بندی مشکلات بسیار راحت‌تر می‌توان اعتماد مردم را جلب کرد به گونه‌ای که طزریخدمات هم بیشتر به چشم می‌آید.

امام جمعه چرام در ادامه با بیان اینکه وجود احشام در سطح شهر یکی از معضلات اصلی چرام است، عنوان داشت: جمع‌آوری احشام دو بعد دارد که یک بعد آن استفاده از قوه قهریه است.

وی با اشاره به بعد دوم جمع‌آوری احشام به فرهنگ‌سازی در این خصوص تاکید کرد و گفت: فرهنگ شهرنشینی با روستانشینی تفاوت بسیار زیادی دارد، متاسفانه در شهرستان چرام، فرهنگ شهرنشینی پیش نرفت.

حجت‌الاسلام طزری، اضافه کرد: ۴ سال از شهرستانی شدن چرام می‌گذرد ولی فرهنگ آن هنوز فرهنگ روستا بوده و با توجه به فرهنگ حاکم بر آن به نوعی یک دهستان بزرگ است.

خطیب جمعه چرام در ادامه با اشاره به نرخ مسافرکشی در چرام، تصریح کرد: عیب ما این است که گاهی قانون‌هایی را می‌نویسیم که عملیاتی نیست، هرگاه ما قانونی تصویب کردیم ولی پایبند آن نبودیم، مشکلاتی به‌وجود می‌آید.

وی افزود: اگر امروز با نرخ ۱۵۰۰ که رانندگان از مسافران می‌گیرند برخورد نشود، در آینده نزدیک باز هم سر خود آن را افزایش می‌دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام متذکر شد: لازم است امور صنفی نظارت و بازدید جامعی از تمام اقلام در شهرستان چرام داشته باشد و با بررسی مغایرت قیمت در این شهرستان برخورد جدی صورت گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president