آوای جنوب

امام جمعه موقت گچساران: باید بدانیم که خان طومان‌ها در پیش است +تصاویر

آوای جنوب 

امام جمعه موقت گچساران گفت: شهدای مدافع حرم کربلای خان طومان نماد مقاومت و ایستادگی در جامعه هستند و باید بدانیم که خان طومان‌ها در پیش است.

رشیدی کیا: باید بدانیم که خان طومان‌ها  در پیش است +تصاویر

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، همزمان با فرا رسیدن ۲۸ صفر، سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) و بازگشت پرافتخار شهدای خان‌طومان به وطن مراسم عزاداری و سوگواری  در  جوار شهدای گچساران برگزار شد.

 در این آیین معنوی حجت الاسلام رشیدی کیا، با اشاره به اهمیت تحلیل شخصیت و کرامات رسول اکرم(صلی الله علیه وآله) و ائمه اطهار(ع)،گفت: الگوپذیری، اطاعت‌پذیری و عشق‌ورزی از سرچشمه زلال خاندان عصمت و طهارت، از جمله ویژگی‌های بارز رهروان و شیعیان واقعی است.

 امام جمعه موقت گچساران افزود:بهترین سبک زندگی مسلمان واقعی، شیوه ای متاثر از زندگی پیامبر(ص) و خاندان بزرگوارشان است و امت اسلامی وظیفه دارند از سیره و خصلت های فردی و اجتماعی آن حضرت پیروی نموده، و آن پیامبر رحمت و صاحب خلق عظیم را اسوه خود قرار دهند.

وی با بیان این مطلب که شهدا همیشه به هنگام و به موقع عمل می‌کنند، افزود: روزی شهدای مدافع حرم برای دفاع ازحریم فرزندان رسول خدا فراتر از مرز‌های جغرافیایی عازم میدان جنگ سخت شدند و امروز هم با بازگشت پیکرشان دوباره برای دفاع از حریم انقلاب و ولایت به میدان جنگ نرم با دشمن آمدند.

 رشیدی کیا  عنوان کرد: شهدای مدافع حرم کربلای خان طومان نماد مقاومت و ایستادگی در جامعه هستند و باید بدانیم که خان طومان‌ها  در پیش است.

 امام جمعه موقت گچساران ادامه داد: شهدای مدافع حرم راه را به ما نشان می‌دهند و  لذا تنها راهی که مسیر سعادت، عزت و آزادی جامعه را رقم می‌زند همین راه شهداست و مابقی راه‌ها بی راهه است.

 رشیدی کیا  خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم نگذاشتند حرف امام زمانشان روی زمین بمان و این شهدا از معجزات انقلاب اسلامی و باید قدر این شهدا را دانست.

به گزارش فارس، این مراسم معنوی با مداحی، مداحان  اهل بیت عصمت و طهارت (ع)  و سخنرانی حجت الاسلام رشیدی کیا امام جمعه موقت گچساران  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  در جوار شهدای  گچساران برگزار شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president