آوای جنوب

امام جمعه باشت: مجلس دهم ضعیفترین مجلس دوران انقلاب اسلامی بود/ نمایندگان وکیل الدوله هستن نه وکیل المردم

به گزارش آوای جنوب؛ حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبودی امام جمعه محترم شهرستان باشت در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان پیام نور باشت که به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شده بود، به سوالات دانشجویان پاسخگو شدند.

ایشان با انتقاد از معامله گری در انتخابات فرموند: مجلس دهم ضعیفترین مجلس دوران انقلاب اسلامی بود حتی ضعیفتر و بدتر از مجلس ششم چون در مجلس ششم بهزاد نبوی ها صریح حرفشون می‌زدند اما دراین مجلس درقالب دموکراسی و و دفاع ازمردم کلاه سر مردم گذاشتن.
وی ادامه داد: شما ببینید بعداز قضیه بنزین ۶۰ نماینده استعفا نوشتند،
عبودی خاطرنشان کرد: آقایان نماینده مردم به شما رای دادن مدافع حقشان باشید بعد شما بازی (کی بود کی بود من نبودم) راه انداختید وخنده دارتر اینکه ازاینجا استعفا می دهید از طرفی دیگه برای مجلس یازدهم ثبت نام میکنید؟ شما مردم را چه فرض کرده اید؟
امام جمعه باشت تصریح کرد: نمایندگان با استیضاح های صوری راه انداختن و معامله کردن با دولت مردان دنبال منافع شخصی خودشون هستند نه مردم و بدانید این نمایندگان وکیل الدوله هستن نه وکیل المردم.
عبودی افزود: امام خمینی(ره) فرموند مجلس در راس امور است، اگر بررسی کنید می بینید جدا مجلس در راس اموراست.
تصویب قانون برای دولت و قوه قضائیه کار مجلس هست.
دوم نظارت بر اجرای این قوانین هم با مجلس است.
امام جمعه باشت خطاب به دانشجویان گفت’: دانشجویان عزیز اگه میخواهید مشکلات کشور حل بشود باید در انتخاب مجلس یازدهم دقت کنیم. بیایید به کسی که تفکر غربی و کشور را نیازمند غرب میداند نه بگوییم، باید مدیران جهادی را انتخاب کنیم
عبودی بیان کرد: نمونه مدیریت جهادی در کشور در صنعت دفاعی ماست که بدون کمک غرب و با مانع تراشی های آنان ما با تکیه بر دانش و توان جوانان داخلی در صنایع دفاعی موشکی به رتبه های برتر دنیا رسیده ایم.

امام جمعه باشت با اشاره به اینکه چطور ایرانی بدون کمک هیچ خارجی موشک درست میکند ولی نمیتواند خودرو باکیفیت درست کند؟

دکتر عبودی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان نسبت به حوادث بنزین فرموند: بی تدبیریها باعث این همه مشکلات شده است.
آقایان چرا پاسخ نمیدهند؟ چرا کارت سوخت را حذف کردید و میگفتید دو نرخی بودن بنزین موجب فساد است ولی الان به کارت سوخت بازگشتید.
چه کسی باید جوابگو ۱۵۹هزار میلیارد تومان خسارت حذف کارت سوخت باشد؟
شما که میخواستید سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین انجام دادید چرا مردم را مطلع نکردید چرا اقناع سازی نکردید؟ شماها که برا همه چیز رفراندوم میخواهید، برا برجام غیر و ذلک… ولی برا مسئله مهم و معیشتی بنزین محرمانه عمل میکنید؟
جای تعجب است ریس جمهور میگوید که تاصبح جمعه من اطلاعی نداشتم، بعد دوباره معاون وزیر کشورش میگوید از سه شنبه ریس جمهور در جریان کار بودند. یا وزیر کشور خودتان میگوید ۲۰ هزارکارگر پمپ بنزین رو اطلاع داده بودیم ولی شما خبر نداشتید؟؟
این چه مدیریت و تدبیریست؟
حجت‌الاسلام عبودی افزودند: اعتراض مدنی حق مردم است ولی باید در چارچوب قانون صورت گیرد تا حقی ضایع نگردد. اما اغتشاشات محکوم است و صف منتقدان با ارازل که مخل امنیت و آسایش مردم هستند جدا می باشد.

ایشان در آخر با اشاره به حل شدن تمامی این مشکلات و عبور از تمامی بحران ها توسط شما دانشجویان در آینده ی نزدیک نوید آینده ی روشن را دادند.و خاطر نشان کردند که موفقیت ها و خوبی های داخلی را نیز باید ببینم و با تلاش و کوشش بیشتر گام دوم انقلاب را محقق سازیم
و در آخر از برگزار کنندگان این مراسم بسیج دانشجویی تشکر وقدرانی می نماییم و گله مندم از مسولین دانشگاه که اجازه ندادند این مراسم در خود دانشگاه صورت پذیرد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president