آوای جنوب

امام جمعه باشت: عبور از مشکلات با پایبندی به اصل ولایت محقق می‌شود

امام جمعه باشتامام جمعه باشت گفت: عبور از مشکلات با پایبندی به اصل ولایت محقق می‌شود.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی بعد از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشت برگزاری باشکوه مراسم‌های ماه ذی‌الحجه را از ضروریات دانست و اظهار کرد: مناسبت‌های دینی فرصت مناسبی است تا حقایق بازگو شوند و جامعه به بیراهه کشیده نشود.

امام جمعه باشت افزود: عید سعید غدیر خم از نمادهای بارز توجه به مقام ولایت و امامت است و لازم است با تلاش در یادگیری آموزه‌ها و روش ائمه معصومین (ع)، شناخت و معرفت ما به صورت حقیقی محقق شود و یکی از جنبه‌های شناخت پایبندی به اصل ولایت است.

عبودی نسبت به باشکوه برگزار کردن مراسم‌های دینی تاکید کرد و افزود: چنانچه در برگزاری مراسمات دینی و مذهبی کوتاهی کنیم راه را برای جریان‌های انحرافی باز کرده‌ایم و لازم است جشن‌ها و عزاداری‌ها متناسب و در خور شان ائمه معصومین (ع) و مسائل دینی باشد.

وی با بیان اینکه امروزه دست‌های پیدا و پنهان بسیاری قصد به انحراف کشاندن جامعه و مسائل دینی را دارند خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از صدر اسلام تاکنون لحظه‌ای از مقابله با اسلام و مسلمین دست بر نداشتند اما به اذن پروردگار راه به جایی نبردند.

این استاد حوزه اراده الهی را بر هر چیزی توانا برشمرد و بیان کرد: خواست و اراده الهی بر پیروزی اسلام و مسلمین است و با هوشیاری و حرکت در صراط مستقیم بدون شک پیروزی نهایی محقق خواهد شد.

عبودی در ادامه به مناسبت‌های مختلف در ماه ذی‌الحجه اشاره کرد و افزود: ماه ذی‌الحجه از ماه‌های خاص در اسلام است و لازم است مناسبت‌های این ماه به ویژه عید سعید غدیر خم با شکوه برگزار شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president