کد خبر : 44649
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 15:33

الزام دریافت گواهی سلامت برای فعالیت مجدد نیروهای غیربومی در واحدهای صنعتی گچساران

الزام دریافت گواهی سلامت برای فعالیت مجدد نیروهای غیربومی در واحدهای صنعتی گچساران

آوای جنوب  مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: برای ادامه روند فعالیت نیروهای غیربومی در واحدهای صنعتی گچساران الزام به تایید و گواهی سلامت است به گزارش آوای جنوب  از گچساران، ظهر امروز نشست بررسی روند فعالیت  مجدد واحدهای صنعتی گچساران با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار،  رئیس شبکه بهداشت

آوای جنوب 

مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: برای ادامه روند فعالیت نیروهای غیربومی در واحدهای صنعتی گچساران الزام به تایید و گواهی سلامت است

الزام  دریافت گواهی سلامت برای فعالیت  مجدد نیروهای غیربومی در واحدهای صنعتی گچساران

به گزارش آوای جنوب  از گچساران، ظهر امروز نشست بررسی روند فعالیت  مجدد واحدهای صنعتی گچساران با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار،  رئیس شبکه بهداشت و درمان، مسوولان بهداشت،مسوولان کارگاه ها و واحدهای صنعتی  در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست سهراب صیدی با بیان اینکه برای ادامه روند فعالیت نیروهای غیربومی  در واحدهای صنعتی گچساران الزام به تایید و گواهی سلامت است، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و  تعطیلی دوماه واحدهای صنعتی برای ادامه روند فعالیت در واحدهای صنعتی الزام به رعایت پروتکل بهداشتی است.

وی با اشاره به ادامه روند مجدد نیروهای غیربومی در شهرستان گچسارن گفت: انتظارتی که از شرکت‌ها  و واحدهای صنعتی داریم  این است که پروتکل‌های بهداشتی  رعایت و همه پرسنل بایستی در سامانه سلامت نام نویسی کنند.

 مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: با توجه به بازدیدی که ازسد چم شیر از سوی شبکه بهداشت انجام گرفته برای چکاپ وضعیت کارگران شاغال در این سد نیاز به  بهداری است.

 صیدی با تاکید بر اینکه برای بازگشت مجدد نیروهای غیربومی به کار بایستی دارای گواهی سلامت باشند، افزود:  نیروهای غیربومی فرم خود اظهاری خود را پر کنند و پزشک متخصص آن را تایید کند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران اذعان کرد: گندزدایی امکان و کارگاه‌ها بایستی مورد تایید شبکه بهداشت قرار گیرد از تجمع در رستوران‌ها  خودداری و تب سنجی نیروها به صورت مستمر انجام گیرد.

صیدی با اشاره به اینکه ۸۵۰ نیرو در سدچم شیر گچساران شاغل هستند که از این تعداد۳۵۰ نفر غیربومی و در خوابگاه‌ها مستقر می‌شوند، خاطرنشان کرد:  این تعداد افراد غیربومی تا حد امکان کاهش داده شود تا از گسترش این این بیماری جلوگیری شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.