آوای جنوب

اقدام قاطع اداره آبفا گچساران در برخورد با دارندگان انشعابات غیرمجاز

آوای جنوب

رئیس اداره آب و فاضلاب گچساران گفت: انشعابات غیرمجاز آب در باغ‌های اطراف بهشت زهرا گچساران پس از شناسایی قطع و پلمب شد.

اقدام قاطع اداره آبفا گچساران  در برخورد با دارندگان انشعابات غیرمجاز

سید بهنام پاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: انشعابات غیرمجاز  آب در باغ‌های اطراف بهشت زهرا گچساران پس از شناسایی قطع و پلمب شد.

 وی با بیان اینکه برخورد با متخلفان حوزه آب را به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: با فعالیت مستمر اکیپ‌های شناسایی انشعابات  غیرمجاز آب  در اطراف شهر  شناسایی و قطع شد.

 رئیس آبفا گچساران اذعان کرد: تلاش‌ها و اقدام‌های لازم برای مدیریت شبکه توزیع آب  در شهرستان در حال انجام  است و گروه‌های سیار شرکت آب و فاضلاب در تمامی نقاط شهرستان  اعم از شهر و روستاهای تحت پوشش با هرگونه انشعاب آب غیرمجاز به شدت برخورد می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری جدی و مداوم دستگاه قضایی شهرستان در رسیدگی و سرعت بخشیدن به پرونده تخلفات آب افزود: این موضوع کمک زیادی به بازدارندگی و کاهش این معضل و پدیده شوم دارد.

پاد  اذعان کرد: استفاده غیرمجاز از شبکه آب بر اساس ماده ۶۶۰ قانون مجازات اسلامی جرم بوده و مشمول جریمه است و کسانی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه وصل می‌شوند، علاوه بر نه پرداختن هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را در معرض خطر آلودگی قرار می‌دهند و به همین منظور موضوع شناسایی انشعابات غیرمجاز با حساسیت ویژه دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:  انشعاب‌های غیرمجاز آب علاوه بر افزایش بی‌رویه مصرف، موجب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات شرکت آبفا می‌شود.

 رئیس آبفا گچساران افزود:  مصرف آب از انشعاب غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و اینگونه انشعاب‌ها منجر به اخلال در خدمات‌رسانی منظم و تضیع حقوق سایر مشترکان، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین به دلیل برداشت بی‌رویه منجر به افت فشار آب در شبکه توزیع می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president