آوای جنوب

اقداماتی که پایان ندارد/ شهرداری دوگنبدان در صدر انجام عملیات پروژه عمرانی در جهت رفاه حال شهروندان

آوای جنوب، 

مسعود ظفری در گفت‌وگو با آوای جنوب در خصوص ادامه روند پروژه های عمرانی در این شهرگفت:مدرس شخصی یکی از محلات دچار بحران در فصول پر بارش و بارندگی های شدید است که متاسفانه در سال های گذشته به دلیل واگذاری مسیل طبیعی هدایت سیلاب توسط اداره راه و شهرسازی سابق ،مشکلاتی امروز هم متوجه این منطقه است.

 

وی افزود: این منطقه نیز فاقد شبکه اصلی مدیریت آب های سطحی و سیلاب بوده و همواره در زمان بارش نزولات جوی دچار مشکلات مربوط به آب گرفتگی منازل و معابر می‌شد،که به همین دلیل بخشی از محدوده شرکت نفت نیز از این آب گرفتگی بی نصیب نبود.

ظفری تصریح کرد:به منظور رفع خسارت های احتمالی، ایمن سازی مناطق مسکونی شخصی و شرکتی از خطر وقوع سیلاب و هدایت روان آب های سطحی ، آبریز کوه و دامنه بالادست دانشگاه آزاد اسلامی ، جلوگیری از ورود روان آب حاصله به حوزه نفوذ منازل این منطقه و محدوده شرکت نفت،طی مطالعات و کارشناسی های صورت گرفته مسیر جایگزین جنب بلوار فردوسی شناسایی شد.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد:پس از مذاکرات صورت گرفته با مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، پس از سه سال نیز اجازه احداث کانال در محل مذکور به شهرداری دوگنبدان داده شد که بحمدالله هم اکنون پروژه به طول ۷۰۰متر و با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری آغاز شده است.

ظفری نیز ادامه داد:عملیات خاکبرداری و پی کنی پروژه به اتمام رسیده و پروژه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله سنگ چینی است که انشاالله در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری کانال خواهیم بود وتقدیم همشهریان گرامی خواهد شد.

شهردار دوگنبدان در ادامه با اشاره به تداوم عملیات عمرانی و نهضت آسفالت در سطح معابر شهر گچساران هم گفت:معابر ، از مهمترین فضاهای شهری هستند که مورد استفاده روزمره شهروندان قرار می گیرند، که آسفالت و مناسب سازی مسیر می تواند نقش مهم و ارزنده ای در ارتقاء رضایتمندی شهروندان داشته باشد .

وی افزود:در چهار سال اخیر با همین رویکرد، سطح کمی و کیفی آسفالت معابر یکی از اهداف مهم شهرداری بوده است که در همین راستا و تداوم نهضت آسفالت در هفته جاری عملیات روکش آسفالت در سطح معابر شهر با همت اکیپ زحمت کش امانی و بکار گیری ماشین آلات شهرداری صورت گرفت.

 ظفری تصریح کرد:از جمله این عملیات می توان به آسفالت ضلع شمالی انتهای بلوار بعثت(جاده روغن نباتی و ورودی منازل مسکن مهر) وآسفالت خیابان های نارون ۶ و  گلستان ۹ که به دلیل حفاری های اداره آب و فاضلاب به تعویق افتاده بود،که هم اکنون تکمیل و به زیر بار ترافیکی رفته است.

 شهردار دوگنبدان در ادامه نیز گفت:همان گونه که در هفته های گذشته وعده داده بودیم،کوچه شهید ناظمی که عملیات پل گذاری، تعریض معبر ، اصلاح جداول و شیب عرضی آن در هفته گذشته به اتمام رسیده بود، آسفالت و تقدیم اهالی محترم شد.

ظفری ادامه ادامه داد:از دیگر اقدامالت نیز اتصال بلوار امام حسن (۵۰۰ دستگاه مستقیم) به بلوار بعثت بود،این بلوار در منطقه ۵۰۰ دستگاه بوده که حجم عظیمی از ترافیک را پوشش می دهد که در همین راستا جهت سهولت و کاهش مسیر سفرهای داخلی و تقسیم بار ترافیکی محله ای، شهرداری دوگنبدان  با بکارگیری توان داخلی توسط اکیپ امانی اقدام به بازگشایی معبر و ارتباط و اتصال میان این دو بلوار کرده است.

ظفری ضمن تشکر از همکاری های قبلی شرکت توزیع برق شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: شایسته است نسب به جابجایی  پایه برق، که در مسیر پروژه قرار دارد، اقدام لازم را مبذول تا بازگشایی، هرچه سریعتر انجام و جهت بهره برداری زیر بار ترافیک برود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president