کد خبر : 44992
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 19:42

افزایش بی‌سابقه افراد مبتلا به کووید -۱۹ در گچساران / زنگ خطر ویروس کرونا به صدا درآمد

افزایش بی‌سابقه افراد مبتلا به کووید -۱۹ در گچساران / زنگ خطر ویروس کرونا به صدا درآمد

آوای جنوب فرماندار گچساران بیان بیان اینکه در ۲ روز گذشته افراد مبتلا به ویروس کرونا افزایش بی‌سابقه‌ای داشته است، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به این لحظه تعداد ۱۱۱ نفر در شهرستان گچساران به این ویروس مبتلا شده‌اند. به گزارش آوای جنوب از گچساران نشست اضطرای مقابله با ویروس کرونا با حضور

آوای جنوب
فرماندار گچساران بیان بیان اینکه در ۲ روز گذشته افراد مبتلا به ویروس کرونا افزایش بی‌سابقه‌ای داشته است، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به این لحظه تعداد ۱۱۱ نفر در شهرستان گچساران به این ویروس مبتلا شده‌اند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران نشست اضطرای مقابله با ویروس کرونا با حضور فرماندار ،سرپرست شبکه بهداشت و دیگر روسا در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد.

در این نشست علی خوانپایه به افزایش تعداد افراد مبتلا به بیماری کووید-۱۹ در این شهرستان خبر داد و گفت: در ۲ روز گذشته تعداد ۲۳ نفرمبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه این افزایش تعداد در این شهرستان بی‌سابقه بوده است، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به این لحظه تعداد ۱۱۱ نفر در شهرستان گچساران به این ویروس مبتلا شده‌اند.

فرماندار گچساران عنوان کرد: متاسفانه این افراد مبتلا شده به استان‌های همجوار به خصوص استان خوزستان مسافرت کرده‌اند که همین امرموجب ابتلای آنان و به تبع آن افزایش تعداد مبتلایان در این شهرستان شده است.

خوانپایه با اشاره به اینکه پیش از این وضعیت شهرستان گچساران سفید(کم خطر ) اعلام شده بود، گفت: هم اکنون وضعیت این شهرستان قرمز اعلام شده است.

وی با اشاره به تعطیلات آخر هفته عنوان کرد: برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید-۱۹ همه پبوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، مکان های زیارتی و سیاحتی، اماکن تفریحی، تالارها، سالن‌های غذا خوری، سالن‌های ورزشی،آرامستان‌ها و گیم نت‌ها تعطیل است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: از پذیرش مهمان و برپایی چادر توسط مسافران در مراکز گردشگری، پارک ها و فضای سبز این شهرستان ممنوع است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.