کد خبر : 47958
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 22:29

افراسیاب پرویزی: تاجگردون را با چهل هزار رای به مجلس فرستاده‌ایم هومان عسکری را با ۶۰هزار رای/ عسکری: من سفیر اتحاد ترک و لر هستم+ تصاویر

افراسیاب پرویزی: تاجگردون را با چهل هزار رای به مجلس فرستاده‌ایم هومان عسکری را با ۶۰هزار رای/ عسکری: من سفیر اتحاد ترک و لر هستم+ تصاویر

آوای جنوب، به گزارش آوای جنوب از گچساران، هومان عسکری کاندیدای میاندوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت امروز در همایش بزرگ ایل قشقایی که در روستای سربیشه گچساران برگزار شد با تسلیت سالگرد ارتحال امام گفت: ما جوانان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری  در بیانیه گام دوم انقلاب عمل خواهیم

آوای جنوب،

به گزارش آوای جنوب از گچساران، هومان عسکری کاندیدای میاندوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت امروز در همایش بزرگ ایل قشقایی که در روستای سربیشه گچساران برگزار شد با تسلیت سالگرد ارتحال امام گفت: ما جوانان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری  در بیانیه گام دوم انقلاب عمل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ترسیم زندگی همه ما در سیره ائمه و در قرآن کریم به وضوح آمده است چرا که با تعقل در آیات قرآن  متوجه خواهیم شد که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید شما انسان‌های را با از نژادها و قبایل مختلف و متعددی آفریده‌ایم  اما این تفاوت قبایل معیار نیست بلکه معیار تقوا و شایسته سالاری است.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی افزود: در این دوره از انتخابات بنده به عنوان سفیر اتحاد ترک و لر در این شهرستان هستم و من انتظار ندارم  شما ترک زبانان به خاطر هم زبانی به من رای بدهید و اگر به خاطر قوم‌گرایی به من رای بدهید شخصا در آخرت یقه آنها را خواهم گرفت.

عسکری ابراز کرد:در روز رای به آن فکر کنید که اگر  هومان عسکری فردی شایسته و باتقوا است به‌آن رای بدهید.

وی عنوان کرد: این توصیه هم را به هم زبان خود دارم و تاکید می‌کنم آخرت و عاقبت خود را با قوم گرایی خراب نکنید چرا که بسیاری در این عرصه آمده  بودند از مرحوم نبی زاده و بهرام تاجگردون گرفته الی غیر در این عرصه بودند و روزی من هم خواهم رفت اما نباید تقوا و ایمان و شایسته سالاری را

عسکری اذعان کرد: باید در این دوره افراد شایسته  و صالح را انتخاب چرا که هیچ کس خطای شما را نخواهد پذیرفت .

وی ادامه داد: رای دادن چند دقیقه  بیش  نیست و باید علت رای دادن و دلیل آن را بدانیم و
این توصیه هم به برادران لر زبان خودم دارم آخرت خود را نباید با قوم گرایی خراب کرد چرا که در این دوره من سفیر اتحاد قوم لر و ترک هستم و با این اتحاد در این دوره آسایش و آرامش را به منطقه خواهم اورد.

عسکری ببا بیان اینکه اجازه ندهید شایسته سالاری  قربانی حزب و منفعت شخصی شود، گفت:کسانی که اصلاح طلبی و اصولگرایی می کنند باید در این دنیا و آن دنیا پاسخ بدهند.

این کاندیدای میاندوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با این دوره اتحاد آرامش را تجربه خواهیم کرد، افزود:  در روایت آمده است اگر شخصی اندوه انسانی را بگشاید مانند این است که به طواف کعبه رفته است و زیارت کعبه دارد.

عسکری ادامه داد: من به عنوان کسی که در این شهر با همشهریان هم زیستی داشتم و در طول زمان با هم بوده  و این روابط سبب و نسبی افزایش پیدا کرده است انتظار من این که در این دوره مظلومیت را از شهروندان بزداییم و  همه باهم ثواب خانه خدا ببریم.

وی ادامه داد: باید ریشه قوم گرایی و رفتارهای نامتعادل را با انداختن رای در ۲۸ خرداد ماه بخشکانیم و این ثواب را ببریم .

این کاندیدای میاندوره مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: امیدوارم در گام دوم انقلاب که به سوی تمدن سازی اسلامی است و انقلاب ما در پیچ گذر و پیشرفت و توسعه در دنیا است  و در منطقه حرف اول می زند، جوانان ما در گام دوم انقلاب نقش بسزایی در پیشبرد اهداف  اسلامی  و این تمدن بزرگ داشته باشند و برای کادرسازی از جوانان، نخبگان و بانوان و همه و همه  این شهرستان همه باهم  دست در دست هم در ۲۸ خرداد برای تمدن نوین اسلامی قدم خواهیم برداشت.

 افراسیاب پرویزی: هومان عسکری را با ۶۰هزار رای به مجلس خواهیم فرستاد

در ادامه افراسیاب پرویزی در  همایش بزرگ ایل قشقایی در حمایت از هومان عسکری گفت:
تاجگردون را براساس شایسته سالاری به مجلس فرستادیم .

وی ادامه داد: غلامرضا تاجگردون در۲ دور قبل ابر مرد مجلس بود برای اینکه به دلیل شایسته سالاری به آن رای دادیم و اکنون هم به خواهران و برادران عرض می کنم این دوره هم بر اساس شایسته سالاری رای می دهیم.

پرویزی افزود: در بین برادرانی که خود را برای کاندیداتوری میان‌دوره‌ای مجلس معرفی کردند به بردار عزیزم و نخبه استان و کشور جناب دکتر عسکری را انتخاب کردیم و بدانید و بدانند عریضه نویسان و حسودان بدانند که تاجگردون را با چهل هزار رای به مجلس فرستادیم اما برادر ترک زبان خود را با ۶۰ هزار رای به مجلس خواهیم فرستاد.

وی عنوان کرد: پای کار باشید و هرکدام از شماها بایستی مبلغ دکتر عسکری باشید و پای کار باشید.

پرویزی تصریح کرد:برادران لر زبان پای کار آمدند به خاطر آنکه تعدی به رای آنها شده هم برای تعیین نماینده مجلس و شورای اسلامی پای کار باشید.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت کم که در اختیار دارید برای سرنوشت شهرستانتان کار و فعالیت کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.