آوای جنوب

افتتاح و بهره‌برداری از ۳پروژه بهداشتی و درمانی در باشت

آوای جنوب

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان از افتتاح و بهره برداری از ۳ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان باشت با حضور، معاون امور اقتصادی استانداری استان و فرماندار این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، ابوالفضل دهبانی زاده گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر اورژانس چاه تلخ شهرستان باشت با مساحت ۱۴۰ متر مربع و صرف اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: دو خانه بهداشت؛ نارگ موسی و نازنگون نیز با مجموع مساحت ۲۱۰ متر مربع و اعتلباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان افتتاح شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن قدردانی از استاندار استان، فرماندار باشت و ریاست دانشگاه علوم پزشکی، خاطر نشان کرد: امید است با بهره برداری از این پروژه ها، خدمات مطلوب و در خور شانی به مردم شریف این شهرستان ارائه گردد.

دهبانی زاده در پایان گفت: به همت دولت و به تولیت اداره کل راه و شهرسازی استان دو باب ساختمان پزشک(۱۵ واحد) تحویل دانشگاه علوم پزشکی داده شده که دارای نواقصی است و دانشگاه رفع و تجهیز آنها را متقبل شده است. امید است با افتتاح این ساختمان ها بتوانیم در راستای ماندگاری پزشکان در شهرستان گام برداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president