کد خبر : 52531
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 19:39

افتتاح نمایشگاه عکس خورشید جماران در اداره ارشاد گچساران

افتتاح نمایشگاه عکس خورشید جماران در اداره ارشاد گچساران

نمایشگاه عکس خورشید جماران به روایت تصویر از تاریخ ۱۲ خردادماه تا ۱۷ خردادماه به مناسبت سی وپنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی وقیام پانزده خرداد در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در حاشیه این برنامه

نمایشگاه عکس خورشید جماران به روایت تصویر از تاریخ ۱۲ خردادماه تا ۱۷ خردادماه به مناسبت سی وپنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی وقیام پانزده خرداد در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در حاشیه این برنامه گفت: فرار رسیدن ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه که روز ماتم ایرانیان و آزادگان جهان برای از دست دادن امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و یاور مظلومان جهان و همچنین یادمان شهدای ۱۵ خرداد است، امسال با عروج ملکوتی و شهادت خادم الرضا آیت الله دکتر رئیسی رئیس‌جمهور مردمی و محبوب، و جمعی از همراهان شهیدشان محزون تر از هر سال دیگر خواهد بود.
به گفته نارکی این نمایشگاه با هدف آشنایی نسل نوجوان و جوان با سیره، شخصیت، آثار و اندیشه های ناب حضرت امام خمینی (ره) در عرصه های فرهنگی، سیاسی، مذهبی و اجتماعی برپا شده است.
لازم به ذکر است این نمایشگاه همه روزه در ساعات اداری آماده بازید وحضور همشهریان می باشد.
گفتنی است این نماشگاه در قالب عکسهایی از دوران زندگی امام خمینی(ره) با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان وحمایت قرارگاه شهیدآوینی در معرض دید عموم قرارگرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.