کد خبر : 9350
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 2:36

اعضای چهارمین دوره نظام پرستاری گچساران مشخص شدند

اعضای چهارمین دوره نظام پرستاری گچساران مشخص شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از معرفی اعضای نظان پرستاری این شهرستان در دوره چهارم انتخابات نظام پرستاری خبر داد. آوای جنوب؛ ستار اسدپور امروز در گفت‌‎و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برگزاری انتخابات چهارمین دوره نظام پرستاری در این شهرستان اظهار کرد: انتخابات چهارمین دوره نظام پرستاری گچساران دیروز از

خبرفوریمدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از معرفی اعضای نظان پرستاری این شهرستان در دوره چهارم انتخابات نظام پرستاری خبر داد.

آوای جنوب؛

ستار اسدپور امروز در گفت‌‎و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برگزاری انتخابات چهارمین دوره نظام پرستاری در این شهرستان اظهار کرد: انتخابات چهارمین دوره نظام پرستاری گچساران دیروز از ساعت هشت صبح آغاز و تا ۲۰ برای انتخاب ۹ نفر اصلی و سه نفر علی‌البدل ادامه داشت.

وی افزود: در این دوره از انتخابات ۱۱۳ شرکت‌کننده حضور داشتند گه از این تعداد ۲۰ نفر به عنوان کاندید ثبت‌نام کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: با ثبت‌نام ۲۰ کاندیدای چهارمین دوره نظام پزشکی گچساران و شمارش آرا در نهایت ۹ نفر از این تعداد به عنوان اعضای نظام پزشکی گچساران برای یک دوره چهارساله انتخاب شدند.

اسدپور ادامه داد: به جز اعضای اصلی نظام پزشکی گچساران سه نفر نیز به عنوان افراد علی‌البدل معرفی شدند.

وی با معرفی و اعلام تعداد آرای افراد معرفی‌شده یادآور شد: اعضای اصلی نظام پزشکی گچساران را آقایان سید عمار حسینی‌نیک با ۸۶ رأی، محمد کرمی‌مادوان با ۴۷ رأی، محمد‌مراد مستوفی با ۳۵ رأی، فرهنگ لعبت‌پور با ۳۴ رأی و نعیم عبدی با ۳۵ رأی و خانم‌ها زهرا پورمجیدی با ۳۸ رأی، لیلا آغاجری با ۲۶ رأی، رویا اکبری با ۳۶ رأی و مملکت شکری با ۴۵ رأی به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند.

اسدپور افزود: علاوه بر ۹ نفر اصلی سه نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند که اسامی و تعداد آرای این افراد نیز به ترتیب فاطمه خدادادی با ۳۱ رأی، پریرخ دزدار ۲۴ رأی و زهرا نصرتی‌دوست ۲۱ رأی به ثبت رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.