آوای جنوب

اعزام کاروان ۵۰۰ نفری به آستان امامزاده بی‌بی حکیمه (س) گچساران

بهمنیرئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت: به مناسبت هفته وقف کاروان ۵۰۰ نفری به آستان امامزاده بی‌بی حکیمه (س) اعزام می‌شوند.

آوای جنوب؛

فرزین بهمنی‌آزاد، با اشاره به در پیش بودن هفته وقف اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام رضا (ع) و همزمان با هفته وقف کاروان زیارتی ۵۰۰ نفری به همت اوقاف و امور خیریه گچساران به حرم بی‌بی حکیمه (س) اعزام می‌شوند.

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران با تاکید بر اینکه برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان در هفته وقف برگزار می‌شود، گفت: به منظور اعزام زائران به حرم مطهر بی‌بی حکیمه (س) علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۸ آذرماه به اداره اوقاف شهرستان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

این مسئول زمان حرکت کاروان زیارتی را دوشنبه اول دی‌ماه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از محل مسجد شهیدان به سمت حرم مطهر عنوان کرد و گفت: این برنامه به همت مرکز فرهنگی و قرآنی امامزاده بی‌بی حکیمه (س) برگزار می‌شود.

بهمنی‌آزاد با تاکید بر اینکه در مسیر برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی و روضه‌خوانی برگزار می‌شود، گفت: از مرکز فرهنگی و قرآنی امامزاده بی بی حکیمه (س)، کارشناسان فرهنگی و اجتماعی اوقاف و خادمان حرم که همکاری خوبی برای برگزاری این برنامه دارند تشکر و قدردانی می‌کنم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president