آوای جنوب

اظهارات غلامرضا تاجگردون درباره ماجرای رد و تایید صلاحیت شدنش/رقیب من عملکرد ۸ ساله خودم است

آوای جنوب
نماینده گچساران و باشت گفت:اگر کسی در این جمهوری اسلامی ثابت کند که ریالی مال سهوی در دارایی غلامرضا تاجگردون وارد شده است از همین راهی که آمده ام بر میگردم،

به گزارش آوای جنوب همایش هم دلی و هم اندیشی طایفه گشین باشت با غلامرضا تاجگردون در این شهر برگزار شد.

این در حالی برگزار شد که لیدرهای تاجگردون با خبرنگارها و رسانه ها میانه ای خوبی نداشتند و به تعدادی از خبرنگارها گفتن به ما گفتند عکس نگیرد.
در این همایش تاجگردون گفت: آنچه برای من مهم هست وحدت جوانان است که در بین کلام بزرگانشان بوده اند، نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی است که پایه های استواری دارد که برپایه خون رنگین شهدا بنا نهاده شده است،آنانی که جمهوری اسلامی را قبول دارند باید بدانند همه چیزش با هم هست که رکن اصلی آن ولایت است.

وی در ادامه گفت:ولایت باعث می شود که ما در چه اصولی قدم برداریم،که اگر در ایران ما ولایت نبود دشمنان برای تضعیف نظام اسلامی همه کار را انجام می دانندو امروز بعد از نماز جمعه ها پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام خواهند کرد.

تاجگردون در ادامه سخنان خود گفت:اصل انتخابات حضور مردم است و مردم باید بدانند که ابزار نیستند وخودشان برای آینده کشورشان تصمیم می گیرند و انتخاب می کنند،یعنی اینکه جمهوری اسلامی مقتدری می خواهیم که در مقابل دشمنان قد علم کند.

وی افزود: گچساران و باشت هم گوشه ای از پازل پهناور جمهوری اسلامی است و من هم مثل۱۳ هزار نفر یک نامزد هستم و مهم این است که ما چه می خواهیم و چه شما چه می خواهید .

تاجگردون اظهار کرد: آمدند و گفتند که تاجگردون رد صلاحیت شده و دو سه روزی هم وقفه شده است و من به شما عرض کنم که من رد صلاحیت نشده بودم و باید یک حرف را بپذیریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی از سرمایه هایش نخواهد گذشت.

تاجگردون در ادامه سخنان خود افزود:اگر کسی در این جمهوری اسلامی ثابت کند که ریالی مال سهوی در دارایی غلامرضا تاجگردون وارد شده است از همین راهی که آمده ام بر میگردم، مخالفین من؛ غلامرضا تاجگردون فرزند شماست و کسی تمام رسانه های بیگانه تلاش می کند که وارد مجلس نشود چه چیزی باعث شده است،پس همت شما و غیرت شما کجا رفته است اگر اینهایی که شبکه های بیگانه در مورد من می گویند و شما آن را باور می کنید پس باید هر چیزی که انها می گویند باور کنیم.

وی در ادامه گفت:در بحث عدم تائید صلاحیت شدنم از ادوار گذشته تا الان به شورای نگهبان تمکین کرده ام و الان اگر رد صلاحیت شده ام یا نشده ام شما چرا به شورای نگهبان می پرید،و شایعه کنید که تاجگردون شورای نگهبان را با پول خرید.

تاجگرون گفت:از امروز رقابت را برای یک محیط سالم فراهم کنید و از ائمه جمعه و نیروهای نظامی و امنیتی انتظار دارم نگذارید بعضی با رسانه های بیگانه هم صدا شوند. رقیبان رفیق ما راهی طولانی نداریم، از امروز بیایید با هم صحبت کنیم، من شما را رقیب خودم نمی دانم و من خود را رقیب خودم می دانم، یعنی اینکه باید ببینم در طول ۸ سال چه کارهایی نکردم و چه کارهای منفی انجام داده ام که آن ها را اصلاح کنم.

وی اظهار داشت:آنهایی که در مرکز استان نشسته اند و جا نداشته اند و رفت،این همه ابزار هستند من اگر هستم خودم هستم ولی اگر آنها هستند ابزار و وسیله هستند،این مردم عزت می خواهند شما این عزت را با بزرگانتان که در استان نشسته است به باد می دهید.

کاندید ای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی از دوستان در این ایام خیلی ناراحت بودند و پیام داده اند که من جواب نداده ام از همین جا پوزش می طلبیم ،همه چیز را از امروز فراموش کنید و با تمام تلاش تا دوم اسفند باید کوشا باشیم.

تاجگردون ادامه داد:از امروز هر کس خواست به جمع ما بپوندد دست آنها را به گرمی بفشارید و اگر امروز در شهر باشت ۴ هزار آمدند در خیابان کل و گاله زدند نترسید اینها همان ۴ هزار نفر زمان مهندس فولادی است.

وی گفت؛وقتی صدا و سیما من را در برنامه دعوت کرد پیام دادند که آقا چرا این را دعوت کردید ،آنها هم جواب دادند که ایشان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه هست و برای فرزندان ما تصمیم می گیرد،عزیزان رقیب و رفیق هر چیز تا امروز گفتید تمام از امروز بگویید چکار می خواهید برای مردم انجام دهید

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president