آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اشتغال از مهمترین خواسته‌ مردم کهگیلویه و بویراحمد است

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اشتغال همچنان از دغدغه‌های اصلی مردم استان است، گفت: به دلیل مشکلات که در سطح دولت و اقتصاد کشور وجود دارد نمی‌توان به این خواسته مردم پاسخ داد.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی ظهر امروز در بیست و دومین ملاقات عمومی خود با مردم، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اشتغال همچنان از دغدغه‌های اصلی مردم کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: عمده مراجعه مردم به ما بحث اشتغال است که متأسفانه به دلیل شرایطی عمومی که هم در سطح دولت و هم در سطح اقتصاد کشور وجود دارد خیلی نمی‌توان پاسخ‌ دقیقی به این خواسته افراد بدهیم و به صورت فردی برای اشتغال افراد کاری انجام دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص عمده مراجعه افراد به استانداری گفت: افرادی که در فعالیت‌های اقتصادی دچار مشکل شدند به ما مراجعه می‌کنند که برخی از مشکلات به صورت موردی با ادارات بررسی و حل شد.

وی تصریح کرد: در برخی موارد مانند صدور مجوز و تسهیل‌سازی امور، اقدامات خوبی انجام شده و به خواسته‌های مردم در این خصوص رسیدگی شد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با مثبت ارزیابی کردن ملاقات‌های عمومی با مردم در خصوص کم شدن ملاقات‌های عمومی گفت: یکی از عمده دلیل کاهش این ملاقات‌ها، راه‌اندازی کاروان‌های همدلی و همزبانی در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

خادمی با بیان اینکه کاروان همدلی و همزبانی فردا سه‌شنبه (۱۵ دی) به بخش پاتاوه شهرستان دنا سفر می‌کند، افزود: به دلیل اینکه مردم دیگر مناطق استان نمی‌توانند در مرکز استان حضور پیدا کنند و به صورت مستقیم مشکلات خود را با مسئولان ارشد استان درمیان بگذارند این کاروان‌ها تشکیل و از نزدیک مشکلات مردم بررسی می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این ملاقات‌ها بسیاری از مسائل و مشکلات مردم با ادارات را متوجه می‌شویم، گفت: کم‌کاری‌های ادارات مشخص و نکات لازم به آنها یادآوری می‌شود.

وی عنوان کرد: برخی کسانی که به ما مراجعه می‌کنند خواسته درست و به حقی دارند اما راه‌حل قانونی برای پاسخ به خواسته‌های آنان وجود ندارد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برخی کسانی که مراجعه می‌کنند خواسته‌های نادرست و غیرقانونی دارند و دستگاه‌ها به غیرقانونی بودن درخواست آنها پاسخ می‌دهند، ضمن اینکه ما نمی‌توانیم کاری فراتر از قانون انجام دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president