کد خبر : 45777
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 20:32

استخدام ۳۰۰ پرستار جدید در کهگیلویه و بویراحمد

استخدام ۳۰۰ پرستار جدید در کهگیلویه و بویراحمد

آوای جنوب رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۳۰۰ پرستار جدید در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان استخدام می‌شوند.   به گزارش آوای جنوب از کهگیلویه، پرویز یزدان‌پناه امروز در آیین تجلیل از پرستاران شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در دهدشت اظهار داشت: به منظور تامین نیروی‌ مورد نیاز مراکز درمانی بویژه بیمارستان‌های استان

آوای جنوب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۳۰۰ پرستار جدید در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان استخدام می‌شوند.

 

به گزارش آوای جنوب از کهگیلویه، پرویز یزدان‌پناه امروز در آیین تجلیل از پرستاران شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در دهدشت اظهار داشت: به منظور تامین نیروی‌ مورد نیاز مراکز درمانی بویژه بیمارستان‌های استان ۳۰۰ پرستار جدید با برگزاری آزمون استخدام می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: در این استخدام جدید اولویت بکارگیری نیرو‌هایی است که در دوران شیوع بیماری کرونا تاکنون بصورت قراردادی با مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان همکاری داشتند.

این مسؤول از اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت بهداشت به حوزه بهداشت و درمان استان هم خبر داد و اضافه کرد: از این میزان اعتبار ۹۰ میلیارد در حوزه درمان و ۷۰ میلیارد ریال در حوزه بهداشت هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه با تامین اعتبار بخش زیادی از معوقات و مطالبات پرستاران بیمارستان‌های استان پرداخت می‌شود، گفت: معوقات پزشکان و پرستاران تا اوایل تیرماه پرداخت و منابع لازم برای مابقی مطالبات آنان تامین شده که به زودی پرداخت می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.