آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دوست داریم کسانی رای بیاورند که همسو و حامی دولت باشند

ما هم دوست داریم کسانی رای بیاورند که همسو بادولت و حامی دولت باشند و…

استاندار خادمیسید موسی خادمی روز چهار شنبه در گردهمایی مشترک هیات اجرایی و بازرسی شهرستان های گچساران و باشت با بیان این مطلب که انتخابات نماد دموکراسی و مشارکت مردم در امر تصمیم گیری کشور است از مسئولین و دست اندرکاران خواستند تا با فراهم کردن زمینه و بستر مناسب انتخاباتی با شکوه و حضور حداکثری مردم در استان برگزار نمایند.

آوای جنوب؛

خادمی با تاکید بر این مطلب که دولت در دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگارن رهبری بی طرف بوده و از کسی حمایت نمی کنداظهار داشت : استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بی طرفی مسئولان در انتخابات اسفند امسال امری اجتناب ناپذیر است و هرگونه تخلف در این بخش پذیرفتنی نخواهد بود.
موسی خادمی گفت : درست است که ما هم دوست داریم کسانی رای بیاورند که همسو بادولت و حامی دولت باشند اما این به معنای آن نیست که بخواهیم در انتخابات دخالت کنیم.
استاندار با بیان اینکه مردم به وضع موجود یا رای می دهند و یار رای نمی دهند افزود : دولت تدبیر وامید به دنبال این نیست که از جریان و و افراد خاص حمایت کند.
وی با بیان اینکه عملکرد ما مدیران در جامعه ماندگار است و گفت: توصیه ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حساسیت انتخابات و همچنین حق الناس بودن رای مردم باید سرلوحه کار مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد :انتخابات نیز مانند همه برنامه ها و پروژه ها دارای نواقصات و سختی کار می باشد که با همدلی و تعامل مسئولین ودست اندرکاران برگزاری انتخابات مشکلات قابل حل و فصل و سربلندی در این مرحله خواهد شد.
خادمی با تاکید بر رعایت نظم، قانون، اخلاق توسط اعضاء ستاد انتخابات افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات، اجرای دقیق قانون انتخابات و سلامت برگزاری این رویداد سیاسی هدف اصلی ماست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات، اجرای دقیق قانون انتخابات و سلامت برگزاری این رویداد سیاسی هدف اصلی ماست.
وی به اهمیت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم اشاره کرد و گفت: با استفاده از تجربیات کسب شده در انتخاباتهای گذشته می توان مطابق برنامه ریزی انجام شده وظیفه خود را به خوبی انجام می دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    این سخن از سوی استاندار محترم غیر منتظره بود چون صلاحیت ایشان را در خصوص بی طرفی زیر سوال می برد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president