آوای جنوب

استاندار خوزستان : نگران مملکت هستیم که پس از نسل ما مدیر تربیت نشود

مقتداییعبدالحسن مقتدایی عصر امروز در جلسه شورای اداری خوزستان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری به همت همکاران در استان علاوه بر کارهای سنگین عمرانی،‌ اجتماعی، امنیتی و اقتصادی، اتفاقات خجسته معنوی در استان حادث شد.

آوای جنوب؛

وی افزود: از ابتدای سال با یک کار ابتکاری برای نخستین‌بار در کشور از یک سری نمایندگان مجلس که در دوران پیش از انقلاب اسلامی مبارزه کردند و چندین دوره نماینده بودند، نکوداشتی برپا شد.

مقتدایی عنوان کرد: دومین اقدام معنوی مشابه توجه به موضوع اصلی دوران مقدس و پاسداشت خدمات فرمانداران، شهرداران و بخشداران زمان دفاع مقدس و کار دیگر برگزاری اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی بود.

استاندار خوزستان با اعلام برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان خوزستان در دهم و یازدهم ماه جاری، تصریح کرد: همه چیز برای برگزاری این اجلاس مهیا است.

وی با بیان اینکه زیباترین حرکت در مدت اخیر در این استان در ایام اربعین حسینی بود، متذکر شد: ۵۰۰ هزار نفر از مرزهای شلمچه و چذابه عازم کربلا شدند و به خیر برگشتند؛ ارزش این خدمات در تدارکات، پشتیبانی و امنیت غوغایی بود که جزو افتخارات این استان است.

مقتدایی ادامه داد: این فضای استان خوزستان برگرفته از دوران دفاع مقدس است و این رفتار را در کنار کارهای دیگر ناشی از فضای موجود معنوی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان می‌دانم.

استاندار خوزستان عنوان داشت: دوران دفاع مقدس جزو مواردی است که برخی دستگاه‌ها وظایفی در قبل آن دارند، اما برخی افراد خارج از وظیفه به این دوران خدمت می‌کنند.

وی توضیح داد: اگر هنری در مدیریت دارند قطعاً نتیجه جنگ است و در همه دنیا جنگجویان هستند که پس از جنگ اداره امور را در دست می‌گیرند.

مقتدایی با بیان اینکه هزاران فرد در دانشگاه دفاع مقدس آموزش دیدند و با استاد شاگردی ایثار و خودگذشتگی را یاد گرفتند، تصریح کرد: اما زمان می‌گذرد و چند سال دیگر همانطور که بسیاری افراد شاخص دار فانی را وداع گفتند ما نیز می‌رویم.

استاندار خوزستان ادامه داد: باید رشادت‌ها تجزیه و تحلیل شود؛ مدیریت این جنگ در دست امام (ره) بود و می‌طلبد که آثار امام (ره) تحت عنوان دفاع مقدس حفظ شود.

وی افزود: نگران مملکت هستیم که پس از نسل ما مدیر تربیت نشود و این یک فاجعه برای مدیریت آینده کشور است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president