آوای جنوب

استاندار خوزستان روزی چند ساعت با موبایل صحبت می کند؟

مقتداییاستاندار خوزستان سه شنبه گذشته در نشست خبری مشترک با مهدی تاج و در جمع اصحاب رسانه گفت که روزانه بابت استفاده از خدمات تلفن همراه حدود ۲۵ هزار تومان هزینه پرداخت می کند.

آوای جنوب؛

با فرض اینکه آقای استاندار از خدمات «همراه اول» استفاده می کند و بر مبنای تعرفه ی همراه اول و با یک حساب سرانگشتی می توان محاسبه کرد استاندار خوزستان روزانه چند ساعت از طریق تلفن همراه مکالمه می کند.

بر مبنای اعلام وبسایت همراه اول تعرفه هر دقیقه مکالمه همراه اول دائمی به تلفن ثابت و همچنین همراه اول دائمی به همراه اول ۵۷ تومان است. همچنین تعرفه هر دقیقه مکالمه همراه اول دائمی به ایرانسل یا رایتل نیز۶۲٫۵ تومان محاسبه می شود.

اکنون اگر متوسط هزینه ی هر دقیقه مکالمه همراه اول را ۶۰ تومان در نظر بگیریم و ۲۵ هزار تومان را بر ۶۰ تومان تقسیم کنیم حدودا عدد ۴۱۶ به دست می آید که نشانگر تعداد دقیقه های مکالمه در هر روز است و با تقسیم این عدد بر ۶۰ تعداد ساعت ها بدست می آید یعنی ۶ ساعت و ۵۶ دقیقه. اگر هزینه ۵۶ دقیقه را نیز مربوط به هزینه پیامک، اینترنت همراه و آبونمان در نظر بگیریم می ماند ۶ ساعت و این یعنی آقای استاندار ۶ ساعت در طول شبانه روز از طریق تلفن همراه خود مکالمه می کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president