آوای جنوب

استاندارکهگیلویه و بویراحمد: برای فرد، گروه و جناحی کار نمی کنیم/ مدیران در انتخابات کاملا بی طرف باشند

ما موظفیم در تمام مراحل انتخابات براساس اصل بی طرفی عمل کنیم و در برابر فشار گروه و جناحی قرار نگیریم

استاندار خادمیاستاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ما به عنوان کارگزاران دولت زمانی برنده انتخابات هستیم و به عملکرد خود افتخار می کنیم که انتخابات را مطابق خواست و نظرمردم سالم، شفاف، رقابتی و در چارچوب قانون برگزار کرده باشیم

آوای جنوب؛

دکتر سید موسی خادمی در همایش فرمانداران و بخشداران استان افزود: دولت مجری انتخابات است و برمبنای تعامل، ارتباط با مردم، تمکین به قانون وبا فراهم کردن تمام شرایط برای انتخاباتی پرشور و امانتداری از آرای مردم، وارد عرصه اجرا انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری می شود.

وی با بیان اینکه، انتخابات عرصه رقابت همه تفکرات سیاسی مختلف در چارچوب نظام است، گفت: ما موظفیم در تمام مراحل انتخابات براساس اصل بی طرفی عمل کنیم و در برابر فشار گروه و جناحی قرار نگیریم.

وی با تاکید براینکه، باید در برنامه ریزی ها و عملکرد خود به مردم نشان دهیم که پاسدار حیثیت و آبروی نظام هستیم، تصریح کرد: باید با فراهم کردن تمام شرایط و فرصت برابر زمینه حضور و رقابت سالم در انتخابات برای مردم فراهم شود.

خادمی با بیان اینکه، دولت زمانی برنده انتخابات است که آنچه نظر مردم بوده در نتیجه انتخابات حاصل شود، ابراز داشت: برای ما مهم آن است که فضا و زمینه لازم را برای انتخاب آزادانه افراد اصلح توسط مردم فراهم نماییم.

وی با اشاره به اینکه، به فرموده مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است، گفت: باید با عملکرد مثبت جلوی هرگونه سوء ظنی را گرفت چرا که همه در برابر رای مردم مسئولیم.

استاندار با تاکید براینکه، مدیران در حمایت از اجرای سیاست های دولت کاملا مدافع و در انتخابات کاملا بی طرف باشند، افزود: ما نیز هدفی جز برگزاری یک انتخابات سالم نداریم.

خادمی با اشاره به اینکه، مدیران باید حامی برنامه های دولت و ترویج اندیشه هایی که بر دولت حاکم است، باشند، افزود: ما پیش از اینکه، متولی حوزه های اقتصادی و عمرانی باشیم، متولی حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

استاندار در ادامه با بیان اینکه، متولی بودن به این معنا نیست آنجایی که مردم می خواهند تصمیم بگیرند، دخالت کنیم، تاکید کرد: مدیران در حمایت از اجرای سیاست های دولت کاملا مدافع و در انتخابات کاملا بی طرف باشند.

خادمی گفت: در عملکردمان نشان دهیم، برنامه بهتری برای استان داریم و برای فرد، گروه و جناحی کار نمی کنیم و اصل مردم است و همه توان خود را با وجود مشکلات و نقص هایی که وجود دارد، برای عمل به وعده های رئیس جمهور به کار بگیریم.

استاندار، برگزاری کارگاه های آموزشی برای متولیان امر انتخابات در استان را ضروری دانست و گفت: راهبرد ما سلامت و شفافیت انتخابات است و افتخار ما زمانی است که وظیفه مان را به خوبی انجام داده باشیم.

استاندار افزود: فرمانداران نماینده عالی دولت و بالاترین مقام مسئول در شهرستان ها است، باید عملکرد دولت را به خوبی اطلاع رسانی کنند و برنامه توسعه شهرستان را براساس نظرات و برنامه دولت به پیش ببرند.

وی در بخش دیگر از سخنانش فرماندار و بخشداران را هماهنگ کننده و ناظر بر برنامه های متعدد و گوناگون دولت در همه بخش ها خواند و بر استفاده حداکثری از توان و اختیارات و ظرفیت های موجود برای عملی کردن برنامه ها و سیاست های دولت در استان تاکید کرد.

خادمی تصریح کرد: کهگیلویه وبویراحمد استان توسعه نیافته ای است که در زیر ساخت ها مشکلات زیادی دارد و در زمینه های اقتصادی و عمرانی نیاز به تلاش مضاعف است.

خادمی، توسعه استان را نیازمند تلاش بیشتر و همدلی و همزبانی مردم و دولت دانست و از فرمانداران و بخشداران خواست با این رویکرد به مصاف محرومیت زدایی و خدمت بیشتر به مردم بروند.

استاندار با بیان اینکه با وجود همه محدودیت های مالی و اعمال سیاست اقتصاد مقاومتی در سال ۹۴ به حمدالله کارها در تمامی بخش ها به خوبی پیش می رود، مناسب سازی نیرو و امکانات در سطح فرمانداری ها و بخشداری ها را مورد تاکید قرار داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president