آوای جنوب

استاندارخادمی : جذب بدون ضابطه نیروی انسانی در شهرداری ها مربوط به دوره‌ گذشته است

شهرداری‌های استان از دستگاه‌های اجرایی مطالباتی دارند که برخی از این مطالبات مربوط به بیش از ۲۰ سال قبل است که هنوز پرداخت نشده است

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار کمک دولت برای پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به شهرداری‌ها شد.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه‌ شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون عمران توسعه شهری و روستایی وزیر کشور برگزار شد به دستاورد بزرگ کشور در عرصه سیاست خارجی اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم با حاصل شدن این دستاورد بزرگ سال خوب و موفقی در تمام عرصه‌ها در پیش داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با تلاش‌های خوب سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از وضعیت بحرانی نیمه دوم سال ۹۲ به خوبی عبور کردند.

وی به اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان شهرداری‌ها کشور میزان ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌ها استان اختصاص داد که این رقم برای استان کهگیلویه و بویراحمد که مجموعه اعتبار استانی، نفت و ماده ۱۸۰ آن روی هم رفته ۳۰۰ میلیارد تومان است رقم خوب و قابل قبولی است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار و تلاش در استان توسعه نیافته‌ای چون کهگیلویه و بویراحمد سخت و دشوار است، تصریح کرد: فقر مالی و ضعیف بودن بنیه مالی مردم استان مهمترین مشکل ما است و همین موضوع زمینه کار و فعالیت را برای مسئولان و به خصوص شهرداران سخت و دشوار کرده است.

خادمی مطالبات شهرداری‌ها از دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر مشکلات شهرداری‌ها دانست و افزود: شهرداری‌های استان از دستگاه‌های اجرایی مطالباتی دارند که برخی از این مطالبات مربوط به بیش از ۲۰ سال قبل است که هنوز پرداخت نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بدهی شهرداری‌ها به دولت اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری‌های استان به خاطر جایگاه‌های سی.ان.جی بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان به شرکت گاز استان بدهکار هستند که تاکنون نتوانستند این مبلغ را بپردازند.

وی جذب بدون ضابطه نیروی انسانی را از دیگر مشکلات شهرداری‌ها برشمرد و عنوان کرد: جذب بدون ضابطه نیروی انسانی مشکلاتی را ایجاد کرده که البته از زمان شروع به کار دولت جدید نیرویی در شهرداری‌ها جذب نشده و تمام مشکلات موجود مربوط به دوره‌ گذشته است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در پایان خواستار کمک دولت برای پرداخت مطالبات شهرداری‌ها از دستگاه‌های اجرایی در استان شد و خاطرنشان کرد: کار شهرداران در تأمین و مصرف منابع کار سخت و دشواری است که شهرداران در هزینه کردن اعتبارات اختصاص یافته حساسیت داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president