آوای جنوب

از ویژگی خاص شرکت نفت گچساران تا مدیرعامل نفت و روزهای پیش رو

آوای جنوب

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های مهم زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است

شرکت نفت گچساران دومین تولید کننده نفت خام

قرار گرفتن تأسیسات این شرکت در چهار استان کهگیلویه و بویر احمد ، خوزستان ، بوشهر و فارس از ویژگی های این شرکت است که در کنار قرار گرفتن تلمبه خانه عظیم گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عملیات این شرکت گچساران را به قلب صادرات نفت خام کشور تبدیل کرده است .
نفت گچساران و چند شرکت مهم دیگر با خط لوله به تلمبه خانه گوره منتقل می شود و با افزایش فشار در نهایت به سمت پایانه خارک جهت صادرات هدایت می شود .
راهبری تمام این مراحل ، تعمیر و نگهداری این تأسیسات بر عهده کارکنان تلاشگر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است

شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران یکی از شرکت های مهم فرعی تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و دومین تولید کننده نفت خام است که با متوسط تولید هزاران بشکه نفت و بیش از یک میلیارد فوت مکعب گاز خشک در روز سهم عمده ای در تأمین درآمدهای اقتصادی کشور دارد . همچنین قرار گرفتن تلمبه خانه گوره و چندراهه بزرگ نفت خام صادراتی ایران در حوزه عملیات این شرکت در ساحل گناوه ، ازسوی دیگر گچساران را به عنوان یک شرکت مهم در عرصه تولید و صدور نفت خام مطرح ساخته است.
بی تردید همگان به خوبی می دانند در میان شرکت های نفتی تابع مناطق نفت‌خیز جنوب شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران متمایز از دیگر شرکت ها است.
*ویژگی خاص شرکت نفت گچساران*

قرار گرفتن این شرکت در میان چهار استان از ویژگی های خاص این شرکت است به گونه ای که باید اذعان کرد اگر مدیران نفت در سایر شرکت ها با یک نماینده و فرماندار و استاندار و شهردار و شورای شهر در ارتباط هستند اما با توجه به موقعیت جغرافیایی شرکت نفت گچساران؛ این شرکت با چهار استاندار و فرمانداران شهرهای تابع آن و شوراهای شهر و روستاهای این چهار استان در ارتباط است .

بر همین اساس مدیریت در نفت و گاز گچساران پیچیدگی های خاص خود را دارد و مدیرعامل شرکت به نمایندگی از وزارت نفت در چهاراستان پاسخگو است .
از گذشته های دور هر کجا که لوله های نفت عبور کرده است نفت بر اساس وظیفه ذاتی خود و بر اساس پروژه های عام المنفعه خدماتی را ارائه داده است و همیشه خود را در کنار مردم دیده است .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این چهار استان به عنوان نماینده وزیر نفت مسوولیت خطیری بر عهده دارد و از مدیریت فنی شرکت تا راهبری آن تا هدایت برای صادرات با وجود بیشترین خط لوله نفت در جنوب کشور این روزها بر عهده مهندس مهرداد کاهکش قرار گرفته است .
مدیری آشنا و متخصص در حوزه فنی و تخصصی نفت و بزرگ شده یک خانواده نفتی است که در همان روز اول انتصابش عنوان کرد تصمیم دارد این شرکت را به صورت تخصصی و فنی مدیریت نماید و چنین پیامی در کنار صحبت های نماینده گچساران و باشت در حضور وزیر نفت در گچساران که بیان کرد نفت یک جای فنی است این نوید را به کارکنان صنعت نفت می دهد که روزهای خوبی در حال رقم خوردن است .
از سوی دیگر نیز همگان به خوبی می دانیم با تغییر دولت و روی آمدن دولتی مردمی و انقلابی و تغییرات از وزارت نفت تا رده های پایین تر؛ جریان پیروز انتخابات نیز در انتظار ورود افراد جدید و جابجایی ها در صنعت نفت هستند و باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده و حکم انتصابات در نفت گچساران چگونه رقم خواهد خورد
اما فراموش نکنیم
قرار گرفتن این شرکت در میان چهار استان از ویژگی های خاص این شرکت است به گونه ای که باید اذعان کرد اگر مدیران نفت در سایر شرکت ها با یک نماینده و فرماندار و استاندار و شهردار و شورای شهر در ارتباط هستند اما با توجه به موقعیت جغرافیایی شرکت نفت گچساران؛ این شرکت با چهار استاندار و فرمانداران شهرهای تابع آن و شوراهای شهر و روستاهای این چهار استان در ارتباط است
علی مراد کاظم پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president