آوای جنوب

فرماندار کهگیلویه:

از نظرات خبرنگاران برای حل مشکلات شهرستان استفاده کنید

فرمانداردهدشتفرماندار کهگیلویه حضور رسانه در کنار مسئولان را کمک به اثربخشی و کارایی جامعه دانست و گفت: مدیران با خبرنگاران تعامل داشته باشند.

آوای جنوب؛

نشست شورای اداری شهرستان ظهر امروز با حضور فرماندار و اعضای این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

سیدکرامت کریمی در این نشست موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را ناشی از پیوندهای دینی و سیاسی این ملت خواند و اظهار داشت: دولت یازدهم خدمت‌رسانی به مردم را به عنوان یک امر مهم از آغاز در دستور کار قرار داده است.

فرماندار کهگیلویه مشکل معیشت را از حساس‌ترین مسائل در رویکرد دولت نامید و با تاکید بر اینکه نگاه دولت برای حل معیشت امری مهم است، اضافه کرد: نگاه اقتصادی برای برون‌رفت از این مشکل در اولویت کار دولت بوده تا جایی که شتاب ۴۵ درصدی تورم با تلاش دولتمردان به ۱۶ درصد تقلیل یافت و رشد اقتصادی از پنج درصد زیر صفر به ۳/۵ درصد رسیده است.

کریمی در بخش دیگری از سخنانش خدمت به مردم را وظیفه دینی مسئولان دانست و تصریح کرد: مسئولی که از امکانات دولت استفاده می‌کند نباید فراموش کند خود را خدمتگزار مردم بداند؛ رعایت حقوق مردم فارغ از نگاه سیاسی و قومیتی باید مطلوب باشد.

وی مسایل معیشتی را یک بعد از خدمت‌رسانی به مردم برشمرد و گفت: در بعد دیگر هر مدیری در حریم خاص خود با رایزنی و ورود بخش خصوصی در پیشبرد اهداف وارد عمل شود.

کریمی نکاتی هم در حوزه اجرایی خطاب به مدیران داشت و با بیان این‌که حاشیه‌سازی و تعارض بین مدیران قابل قبول نیست گفت: هر مدیری که تعارض دارد نوعی عدم توانایی را از خود صادر می‌کند.

این مسئول عدم آشنایی برخی مدیران با اصول نامه‌نگاری را از مشکلات اساسی حوزه اداری خواند و خاطرنشان کرد: در نامه‌نگاری برخی از مدیران اشکالات اساسی وجود دارد که باید دقت نظر شود.

فرماندار کهگیلویه خواهان تعامل و تقویت رابطه مدیران با رسانه‌ها شد و با بیان این‌که حضور رسانه در کنار مسئولان لازم است خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: خبرنگاران را محرم خود بدانید، از نظرات آن‌ها برای حل مشکلات شهرستان استفاده کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president