کد خبر : 52571
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 21:16

از ناامیدی در اردوگاه پزشکیان تا پیشتازی جلیلی در نظرسنجی ها

از ناامیدی در اردوگاه پزشکیان تا پیشتازی جلیلی در نظرسنجی ها

آوای جنوب آنها که در این فکر بودند که با آوردن پزشکیان و بازی های رسانه ای می توانند خرداد دیگری رقم بزنند در روزهای گذشته و با گفتمان ضعیف پزشکیان سرخورده تر از همیشه و متزلزل گشته اند. به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، اصلاح طلبان به خوبی دریافته اند شکست سختی در

آوای جنوب

آنها که در این فکر بودند که با آوردن پزشکیان و بازی های رسانه ای می توانند خرداد دیگری رقم بزنند در روزهای گذشته و با گفتمان ضعیف پزشکیان سرخورده تر از همیشه و متزلزل گشته اند.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، اصلاح طلبان به خوبی دریافته اند شکست سختی در انتظار آنهاست؛ شکستی به مانند همتی و این شکست به باور تمام آنها رسیده است شکست را پذیرفته اند و تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا همچون ۸۸ به جامعه القا کنند که پیروزی انتخابات هستند .
آنها تمام خودشان را گذاشته اند تا با قراردادن پزشکیان در کنار بزرگانشان و تصاویر آنها به حامیان خود پیام صادر کنند که فلانی و فلانی در کنار پزشکیان هستند اما مردمی که از چپ و راست عبور کرده اند چنین بازی هایی برای آنها نخ نما شده است .
جامعه امروز ما دیگر پیگیر خاتمی و حصر خانگی فلانی نیست به طوری که مشاهده کردیم تمام بازی های این چند روز دیگر جواب نمی دهد و تحلیلگران و اتاق فکر اصلاح طلبان به دلیل کهولت سن نمی داند نسل امروز دیگر حتی خاتمی و یارانش را هم نمی شناسند .

شاید اگر جهانگیری بجای پزشکیان در صحنه حضور داشت بهتر و مسلط تر از او می توانست در گفتگوها ظاهر شود اما باید بپذیریم پزشکیان نتوانست موفق ظاهر شود و اصلاح طلبان سرخورده تر از انتخابات گذشته موج یاس و ناامیدی را در بین آنها مشخص است .
از سوی دیگر سعید جلیلی با گفتمان آرام خود و با ارائه برنامه و مسلط در گفتمان ها حاضر شده است و تا این لحظه با اختلاف در میان کاندیداهای جریان انقلابی در تمامی نظرسنجی ها پیشتاز است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.