آوای جنوب

از قسم خوردن تاج گردون در ۲۲ بهمن تا واهمه نداشتنش از قدم زدن ظریف

ما نه از مذاکره پشت درهای بسته می ترسیم و نه از قدم زدن در خیابان واهمه ای داریم

DSC_0502نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ملتی که از جنگ نترسیده هیچگاه از مذاکره دلهره و واهمه ای نخواهد داشت.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاجگردون ظهر چهارشنبه در اجتماع عظیم مردم گچساران در راهپیمایی سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: ما نه از مذاکره پشت درهای بسته می ترسیم و نه از قدم زدن در خیابان واهمه ای داریم ما آگاهانه قدم برمی داریم و مطمئنیم چشم های تیزبین رهبر معظم انقلاب به دقت مذاکرات هسته ای را رصد می کنند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس با قدرت به تیم مذاکره کننده گفتند که اگر کنگره آمریکا بخواهد دست از پا خطا کند و بخواهد شرطی بگذارد ما میز مذاکره را ترک خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: ما اعتقاد داریم و پای اعتقادات خود ایستاده ایم و آنهایی که می گویند ابرقدرت ها ایران را پای میز مذاکره کشاندند بدانند که اقتدار رهبر و ملت ما ابرقدرت های جهان را جلوی ما نشاند.

تاجگردون بابیان اینکه اگر ابرقدرت های جهان به غیر از شرط هایی که نمایندگان مذاکره کننده ملت ایران می گذارند شرطی تعیین کنند تیم مذاکره کننده ایران مقابل آنها مقاومت خواهند کرد، افزود: تیم مذاکره کننده ایران از فرزندان انقلاب هستند و در مقابل هر گونه شرطی که به ضرر ملت ایران باشد کوتاه نخواهند آمد و در این مسیر تنها خط قرمز ما ولایت فقیه است.

وی تاکید کرد: در این مسیر سخت عده ای  که از ولایت فقیه جلوتر می روند له خواهند شد و آنهایی که فاصله بگیرند عقب خواهند ماند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور سخت تر از زمان جنگ نیست و ملت ما با این شرایط آشنایی کامل دارند و در برابر زیاده خواهی ها مقاومت خواهند کرد.

تاجگردون همچنین بیان کرد: وقتی نسل جدید انقلاب در کنار پدران و مادران خود در این راهپیمایی پرشور و عظیم شرکت کرده اند نشان از آن دارد که با گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی حتی ذره ای از تعهد و اخلاص مردم ما نسب به نظام جمهوری اسلامی ایران کم نشده است.

امام خمینی (ره) پدیده بی نظیر انقلابی و دینی بود

وی تصریح کرد: پس از  ۳۶ سال هنوز ملت ایران امام خمینی (ره) را پدیده بی نظیرانقلابی و دینی پس از حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار(ع) می دانند که توانست تلفقیق دین و انقلاب  را به بهترین شکل ممکن در ایران پیاده سازی کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: فلسفه انقلاب ما فلسفه جا و مقام نبوده و امام خمینی (ره) با انقلابش می خواست یکبار دیگر آثار دین را به مردم جهان نشان دهد و معنویت زلال که در آن زمان مردم تشنه آن بودند را به کام آنها گوارا کند.

تاج گردون اظهارداشت: امام خمینی (ره) تمامی نظام های رایج دنیا را با انقلاب اسلامی ایران به چالش کشید و خط بطلانی بر کسانی که دین را افیون می دانستند کشید و ثابت کرد که دین موجب عزت نظام و تحقق شعار نه شرقی و نه غربی است.

وی همچنین انقلاب اسلامی ایران را جدای از همه انقلاب های جهان دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران هم در بیداری اسلامی، درثبات و همچنین در ماندگاری بی نظیر است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام خمینی (ره) نشان داد رمز پیروزی انقلاب ما ملت است و او هدفش تعالی ملت بود و ثابت کرد که حفظ وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب است.

تاجگردون در ادامه انقلاب اسلامی ایران را جهان شمول، عالم گیر، واقع گرا وباهدف معرفی کرد و افزود: این همه خصوصیات خوب در یک انقلاب مردمی با تکیه بر اصل ولایت فقیه ارزش آن را دارد که در سالروز پیروزی آن گرد هم آیییم و این شادی را میان برادران و خواهران مسلمان ایرانی تقسیم کنیم و بدانیم این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجا معنی ندارد.

وی همچنین نقش مردم گچساران را نیز در مبارزات اوایل انقلاب بی بدیل دانست و تصریح کرد: حماسه ۱۹ آبان ۱۳۵۷ گچساران در دفتر تاریخ مردم  شهید پرور این شهر ثبت و ضبط خواهد شد.

سیاست باید راهی برای خدمت بهتر به مردم باشد

تاجگردون همچنین اظهارداشت: سیاست باید راهی برای خدمت بهتر به مردم و تنها نقش یک روغن موتور برای بازدهی و کار بهتر جامعه باشد و به عنوان یک سنگ مقابل پیشرفت جامعه قرار نگیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: همچنان که ایران ما آرامش می خواهد استان و شهر من نیز باید با آرامش و همدلی در جهت پیشبرد اهداف و تعالی مردم سرود وحدت را سردهد.

وی بیان کرد: تلاش ما باید سربلندی استان و شهرستان گچساران را در برداشته باشد تا جایگاهی به مراتب بالاتر از آن چیزی که الان در آن قرار دارد را از آن خود کند.

تاجگردون افزود:در مقابل دشمنان اسلام از حقوق شما مردم و از حقوق دین و انقلاب کوتاه نخواهیم آمد و منافع مردم را به هیچ جناح سیاسی ترجیح نخواهیم داد.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما فقر مزمن را از این استان بر خواهیم داشت و با وحدت، انسجام و همدلی دعای خیر مردم قهرمان این استان و شهرستان را برای خود به ارمغان خواهیم برد.

وی تاکید کرد: در مسائل سیاسی خط قرمزو فصل الخطاب رهبری است و در جریان انقلاب بارها این اتفاق افتاده و ما ایستادگی کردیم تا بگوییم امام ما ولی امر است.

تاج گردون اظهار داشت: اگر در حلقه نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتیم باید بدانیم انقلاب مکان ابراز تفکرات شخصی افراد نیست و ما همه در یک کشتی بزرگ نشسته ایم که باید به سلامت این کشتی را به سرمنزل مقصود برسانیم.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه باهم نه همه بامن باز هم در مقابل سختی ها پیروز خواهیم شد و به دنیا همانگونه که تا به حال ثابت کردیم باز هم خواهیم گفت خط قرمز همه ما رهبر است و ایشان فصل الخطاب ما در تمام مراحل هستند.

وی بیان کرد: این انقلاب زمانی به سرمنزل مقصود می رسد که ما میراث دار انقلاب باشیم و نه میراث خوار این انقلاب که آن زمان با اقتدار بگوییم جانمان را برای امام و انقلاب اهدا خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من به عنوان وکیل شما در برابر شهدایی که در این مکان مقدس آرمیده اند قسم خواهم خورد که هیچگاه از حق و حقوق شما مردم و انقلاب و دین نگذشته و کوتاه نخواهم آمد و منافع شما مردم را به هیچ جریان سیاسی و تفکر قومیگرایی تقدیم نخواهم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ملت گفت:

    درود زببا فرمودند

  2. قسم گفت:

    قسم خوردن راخته عمل کردن سخته چون عمل نکرده

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president