کد خبر : 44690
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399 - 20:56

از فراموش نشدن خانواده‌های زندانیان تا محلات نیازمند گچساران در روزهایی کرونایی توسط دندان پزشک و خیر گچسارانی+تصاویر

از فراموش نشدن خانواده‌های زندانیان تا محلات نیازمند گچساران در روزهایی کرونایی توسط دندان پزشک و خیر گچسارانی+تصاویر

آوای جنوب  با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و برای کمک به نیازمندان و در حمایت از خانواده‌های زندانیان شهرستان تعدادی اقلام غذایی و ۶۰۰ عدد مرغ گرم در این شهرستان توزیع شد. خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری  با شیوع و جولان کرونا ویروس  و اجبار مردم به قرنطینه و خانه نشینی عده ای هم به

آوای جنوب 

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و برای کمک به نیازمندان و در حمایت از خانواده‌های زندانیان شهرستان تعدادی اقلام غذایی و ۶۰۰ عدد مرغ گرم در این شهرستان توزیع شد.

از فراموش نشدن خانواده‌های زندانیان تا محلات گچساران در روزهایی کرونایی توسط دندان پزشک و خیر گچسارانی+تصاویر

خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری  با شیوع و جولان کرونا ویروس  و اجبار مردم به قرنطینه و خانه نشینی عده ای هم به واسطه تعطیلی مشاغل خود آسیب  دیده اند اما در این میان هستند کسانی که برای کمک  به امرار معاش و  حفظ سلامت و زندگی دیگران کمر همت بسته و به پاخاستند.

در این روزهای کرونایی که دست ها را از هم دور کرده است اما  به خوبی همدلی افراد و کمک به یک دیگر برای رفع بخشی از نیازهای روزمره زندگی و امرار معاش  مشاهده می شود.

با آگاهی از وخامت بحران کرونا و نیاز به کمک در بخشهای مختلف از تهیه تجهیزات تا تامین مواد و اقلام بهداشتی و همچنین ارزاق، گروه‌های مختلفی در جهت ریشه‌کنی ویروس کرونا و کم به هم نوعان ،سمن ها و انجمن های مردم نهاد ،نیکوکاران و خیرین در جای جای این شهرستان دست به کار شدند تا خدای ناکرده در این روزها غم بر چهره افراد آسب پذیر جامعه ننشیند.

بیش از ۲ ماه است که این ویروس منحوس وارد کشور شده  و اقتصاد و سلامت انسان‌ها را درگیر کرده است اما در این میان خیران به کمک اقشار آسیب پذیر جامعه آمده تا بیش از این  تحت فشار اقتصادی در این روزهای کرونایی قرار نگیرند.

 خیران انسان های بزرگ و نیک اندیشی که همواره یاریگر مردم هستند  و در روزهای سخت آستین همت بالا می زنند، نیازمندان را تنها نمی گذارند و  به یاری همنوعان می‌شتابند و جلوه های ایثار و همدلی به نمایش می گذارند.

گره گشایی، حل مشکلات و برطرف کردن نیازهای مادی و معنوی مردم، جلوه ای از خدمت و خدمتگزاری است که اسلام به آن سفارش می کند و برخورداری از این ویژگی، توفیقی است که خداوند نصیب بندگان نیکش می‌کند.

 در این راستا یکی دیگر از خیرین شهرستان گچساران که دستی در کارهای خیر دارد این بار با توزیع اقلام غذایی به کمک نیازمندان شهر وحمایت از  خانوادهای زندانی آمده تا در این روزهایی کرونایی و با فرا  رسیدن ماه مبارک رمضان  بتواند باری از دوش این قشر بردارد.

 پژمان شاکری، مدیر مسوول کیلینک دندانپزشکی  فارابی و کیان  در این باره اظهار کرد: ایثار و نوع دوستی باید در راستای خدمت به جامعه صورت گیرد و کمک به هم‌نوع باید بدون منت و فقط برای رضای خدا باشد.

 وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان در اوضاع و احوال کرونایی، گفت: خیرین  این شهرستان در این طرح  مانند همیشه نقش آفرین بوده‌اند.

شاکری بابیان اینکه پیشتازی خیرین شهرستان گچساران در کمک به اقشار آسیب دیده برکسی پوشیده نیست، ابراز کرد: خیرین همواره در روزهای سخت یاریگر مردم بوده و در روزهای شیوع کرونا تا به امروز نیازمندان را تنها نگذاشته و با کمک های خود یاری‌گر آسیب دیدگان بوده‌اند.

 این مدیر جوان گچسارانی ادامه داد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و برای کمک به نیازمندان  و در حمایت از خانواده‌های زندانیان شهرستان تعدادی اقلام غذایی از جمله ماکارونی، رب گوجه، سویا، روغن، مواد شوینده  و تعداد ۶۰۰ عدد مرغ گرم معادل یک هزار کیلوگرم امروز در بین خانواده‌های نیازمند و خانواده‌های زندانیان این شهرستان توزیع شد.

 شاکری با بیان اینکه کمک به نیازمندان این شهرستان در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: این بسته های مواد غذایی و مرغ گرم در محلات لبنان و سادات توزیع شد.

 شایان ذکر است، این خیر جوان گچسارانی با واریز ۳۰میلیون ریال به حساب شورای هیات مذهبی گچساران در جهت اقلام موادغذایی در ماه مبارک رمضان به پویش کمک مومنانه پیوست.

 انتهای پیام/۸۲۰۳۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.