کد خبر : 44702
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 12:07

از توزیع اقلام غذایی و بهداشتی تا ایجادکارگاه ‌های تولیدی کوچک خانگی در محلات کم برخوردار گچساران توسط شورای هیات مذهبی

از توزیع اقلام غذایی و بهداشتی تا ایجادکارگاه ‌های تولیدی کوچک خانگی در محلات کم برخوردار گچساران توسط شورای هیات مذهبی

آوای جنوب رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران از ایجاد کارگاه‌های تولیدی کوچک خانگی در محلات کم برخوردار شهر دوگنبدان خبر داد.     از توزیع اقلام غذایی و بهداشتی تا ایجادکارگاه ‌های تولیدی کوچک خانگی در محلات کم برخوردار گچساران توسط شورای هیات مذهبیو بزرگان درخواست داریم که به کمک ما بیایند تا بتوانیم

آوای جنوب
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران از ایجاد کارگاه‌های تولیدی کوچک خانگی در محلات کم برخوردار شهر دوگنبدان خبر داد.

 

 

از توزیع اقلام غذایی و بهداشتی تا ایجادکارگاه ‌های تولیدی کوچک خانگی در محلات کم برخوردار گچساران توسط شورای هیات مذهبیو بزرگان درخواست داریم که به کمک ما بیایند تا بتوانیم با ایجاد کارگاه‌های کوچک در دل محلات برخی از مشکلات معیشتی و اقتصادی و معضلات اهالی این مناطق را برطرف نماییم.

وی ادامه داد: از زمان شیوع کرونا ویروس در کشور و به تبع در شهرستان جوانان هیئتی شهرستان پای کار آمدند و در این زمینه به صورت آتش به اختیار چه در زمینه گندزدایی معابر و مکان‌های پرتردد و چه در تولید ماسک و دستکش پیش قدم بوده و ثابت کردند که هیئت‌ها در این روزها تعطیل نبوده و پای کار هستند.

رئیس شورای هیات مذهبی گچساران ابراز کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک به نیازمندان جوانان هیئتی و مسجدی شهرستان گچساران پای کار آمدند و موفق شدند تا اینجای کار بسته‌های معیشتی و بهداشتی را تهیه و در بین افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کنند.

کاظم‌پوربا اشاره به محلات کم برخوردار و وضعیت معیشتی این محلات خاطرنشان کرد: با ایجاد کارگاه‌های تولیدی کوچک خانگی در محلات کم برخوردار شهر دوگنبدان بتوان مشکلات معیشتی و اقتصادی این قشر از جامعه را مرتفع کرد که در این زمینه در نظر داریم با مشارکت جمعی از خیرین شهرستان و هئیت‌های مذهبی محلات و مساجد کارهای خوبی در این زمینه صورت بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.