آوای جنوب

از تحقق صد در صدی تا افزایش بیش از ۳۰ هزار بشکه نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

آوای جنوب

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جلسه پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های نفت؛ تولید؛ توزیع و تزریق گاز این شرکت که با حضور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب و جمعی از مدیران مناطق در سالن کنفرانس نفت گچساران برگزار شد گفت: تحقق صد در صدی تولید با هم افزایی کارکنان نفت و گاز گچساران نشان از روحیه ایثار؛ انقلابی و از خودگذشتگی کارکنان این شرکت است.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، غلامر کمالی اظهار کرد: این شرکت با عبور از تحریم ها دشمنان نظام جمهوری اسلامی را مایوس کرد و امروز در اوج عزت و سربلندی موفق شدیم به میزان تولید حداکثری دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به محصولات تولیدی این شرکت افزود: نفت خام، گاز، گاز مایع و نفتا چهار محصولی است که شرکت نفت و گاز گچساران تولید می‌کند. این شرکت در گستره‌ای به عرض ۱۵۰ کیلومتر و طول ۳۵۰ تا ۴۰۰ کیلومتر در محدوده چهار استان فارس، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری گچساران ادامه داد: مرکزیت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، شهرستان گچساران است و این شرکت یکی از پنج شرکت زیرمجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با ۲۳ میدان نفتی است که هم‌اکنون ۱۶ میدان آن فعال است، همچنین ۸۵۷ حلقه چاه و ۱۰۵ مجموعه تفکیک‌گر در کنار چاه‌ها داریم که به هرکدام از این‌ تفکیک‌گرها تعداد قابل‌توجهی چاه متصل است.

کمالی با اشاره به اقدامات فنی و عملیاتی در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: بی تردید همت؛ تلاش و روحیه جهادی کارکنان نفت و گاز گچساران موجب شده که امروز با افتخار بگوییم افزایش دوازده برابری نفت در این دولت رقم خورد و امروز نیز با حضور شما با اعتماد به جوانان همین مرز و بوم موفق شدیم شاهد افزایش بیش از ۳۰ هزار بشکه ای نفت باشیم که با تعمیر و راه اندازی مبدل نفت نفت انجام شد .
وی خاطرنشان کرد: شرکت نفت و گاز گچساران به‌عنوان یک شرکت ویژه و راهبردی در جنوب کشور و در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان و بوشهر قرار دارد و افزون بر مدیریت و راهبری کل صادرات نفت خشکی کشور، تأمین بخشی از خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌های کشور نیز بر عهده این شرکت است، از این رو این شرکت را به قلب نفت ایران می‌شناسند.
کمالی تصریح کرد: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: با تبعیت از راهبردهای درست و اصولی تدوین‌شده از سوی دولت سیزدهم، سیاست‌گذاری‌های صادقانه وزیر نفت و با آمادگی نیروهای فنی و عملیاتی توانستیم برنامه‌های افزایش تولید خود را محقق سازیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president