کد خبر : 45779
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 20:48

از تجلیل استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرستاران گچساران تا تقدیر از دادستان و شهردار در سفر استاندار به گچساران

از تجلیل استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرستاران گچساران تا تقدیر از دادستان و شهردار در سفر استاندار به گچساران

به گزارش آوای جنوب از گچساران، آیین تجلیل از پرستاران شهرستان های گچساران و باشت با حضور استاندار، فرمانداران گچساران و باشت، دادستان، امام جمعه و دیگر مسوولان شهرستان و پرستاران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.     در این آیین حسین کلانتری با تبریک ولادت باسعادت زینب کبری (س) و روز پرستار

به گزارش آوای جنوب از گچساران، آیین تجلیل از پرستاران شهرستان های گچساران و باشت با حضور استاندار، فرمانداران گچساران و باشت، دادستان، امام جمعه و دیگر مسوولان شهرستان و پرستاران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 

 

در این آیین حسین کلانتری با تبریک ولادت باسعادت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد:  امروز توفیق داشتم در خدمت مسوولان ۲ شهرستان باشت و گچساران باشم.

وی ادامه داد: این افتخار من است که امروز به دیدار پرستاران آمده ام و امروز در کنار کادر بهداشت و درمان حضور یافته ام.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد:  این روز ارزشمند مزین  به نام زینت بشیریت است و روز ولادت حضرت زینب (س) را به نام روز پرستار نامگذاری کرده اند.

وی با اشاره به سختی کار جامعه پرستاری و تحمل کردن پوشش های کاری به ویژه در این روزهای شیوع کرونا، عنوان کرد: نه هیچ قلمی می تواند این فداکاری ها را به رشته تحریر درآورد نه دوربینی به تصویر بکشد.

مقام ارشد اجرایی استان با بیان اینکه حضرت زینب(س) زینت انسانیت است، ابراز کرد: استقامت و فداکاری آن بانوی همام در وجود پرستاران تجلی یافته است.

کلانتری با اشاره به روایتی از حضور حضرت زینب (س) در شام، گفت: زیبا دیدن شرط کار پرستاری است.

وی تاکید کرد: مراقبت از بیماری که میلیاردها ویروس و میکروب را با خود حمل می کند قابل معامله و مقایسه با هیچ کاری در دنیا نیست.

کلانتری از همه کسانی که  در ۲شهرستان گچساران و باشت  برای جلوگیری از گسترش و شیوع ویروس تلاش و همکاری داشتند قدردانی کرد و افزود: اکنون کار تمام نشده است و ما لب مرز هستیم چرا که  وضعیت شهرستان گچساران  نارنجی است و این احتمال وجود دارد که وضعیت شهرستان قرمز یا زرد شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه همت اصلی برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا را مردم انجام داده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر موقعیت چهار شهرستان استان لب مرز است.

وی با بیان اینکه کادر درمان خسته هستند، بیان کرد: طرح محله محور شهید سلیمانی فرصت خوبی است و نقش مهمی در کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس دارد.

کلانتری با اشاره به اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی در این چهل سال  در زمینه‌های مختلف  بهداشت، درمان، رفاهی و … قابل ستایش است، عنوان کرد: در این دولت به اندازه ۴۰ سال در حوزه بهداشت و درمان خدمت ارائه داده است و این مهم چه در تعداد تخت ها تا تکمیل بیمارستان ها و مراکز بهداشتی مشهود است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هم اکنون در شهرستان گچساران ۲ بیمارستان و در شهرستان باشت یک بیمارستان در حال بهره برداری است که سرانه تخت‌های بیمارستانی این ۲شهرستان از میانگین کشوری بالاتر است.

وی در ادامه تیم شورای تامین گچساران تیم ارزنده ای است  و دادستان این شهرستان  پای کار و انسان آینده‌داری است چرا که در مکان‌های مختلف به خوبی عمل کرده است.

کلانتری همچنیان از شهرداری دوگنبدان تقدیر کرد و گفت: شهردار دوگنبدان تدابیر خوبی اندیشیده و پای کار  هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ابراز کرد: استفاده از ظرفیت محله محور در شناسایی افراد دارای علایم بسیاز مهم است.

وی  بر عدم حضور مردم در مناطق گردشگری تاکید کرد و گفت: چنانچه مشاهده شود خانوده‌ای در مناطق گردشگری حضور داشتند با آنها برخورد جدی صورت گیرد چرا که ما اکنون در وضعیت خطرناک بیماری کرونا هستیم و این ویروس با کسی شوخی ندارد.

کلانتری گفت: تفرجگاه ها همچنان بایستی مسدود باشند تا تلافات کمتر شود چرا که دنیا با کوویید ۱۹ درگیر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حال حاضر به جز بیماری کرونا ما با کرونایی سخت تری درگیر هستیم که آن هم کرونای تحریم است.

وی در ادامه از تزریق اعتبارات به دانشگاه  علوم پزشکی خبر داد و گفت: علاوه بر اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مبلغ ۱۹۵ میلیارد تومان اعتباربه استان تزریق شده است.

کلانتری خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت روز پرستار و تقدیر و از تلاش و زحمات این قشر مبلغ مبلغ ۲میلیارد تومان برای کمک به جامعه پرستاری استان جذب شد که در روزهای آینده به حساب آنها واریز می شود.

 در این مراسم از تعدادی ازپرستاران شهرستان گچساران به نمایندگی از جامعه پرستاری گچساران و باشت تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.