آوای جنوب

از اولتیماتوم فرماندار به حاشیه سازان تا تذکر جدی به مدیران گچسارانی/دیهیمی خوب: بنده مدیر حاشیه ای نیستم

آوای جنوب

فرماندار گچساران گفت: من مدیر حاشیه ای نیستم ، این شهر بدهکار بوده ، این بدهی مال یک سال و دو سال اخیر نیست بلکه مال یک دهه اخیر است.

به گزارش آوای جنوب، روانبخش دیهیمی خوب در نشست شورای اداری گچساران با تبریک پیشاپیش هفته دولت اظهار کرد: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی است تا دولت مردان گزارش عملکرد خود را به جامعه ارائه دهند، افزود: چه خوب است که این گزارشات صادقانه باشد.

فرماندار گچساران با تاکید به اینکه دولت مردان و رویای ادارات با مردم صادق بلشند، عنوان کرد: انتظار می رود که در این هفته که به نام هفته دولت نامگذاری شده است ، روسای ادارات فرصت را مغتنمی شمرده و گزارش عملکرد یک سالن ادارات خود را به جامعه ارایه دهند.

دیهیمی خوب افزود: چه خوب است ، گزارشات بر اساس صداقت باشد و هدف اینکه برنامه های دولت مشخص و تبیین شود.

وی با اشاره به دولت انقلابی گفت:اولین دولت انقلابی ، دولت شهید رجایی بود که در دل مردم جا گرفت و معیارهای لازمی که آن دولت داشته صداقت با مردم بوده و بایستی این دولت کن به دولت انقلابی نامگذاری شده است آن معیارها و فاکتورهای لازم را داشته باشد.

دیهیمی خوب با بیان اینکه شرط آن است که این دولت توجه به محرومان داشته باشد، افزود: در بحث تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، متاسفانه در بحث تولید دارای پیچ و خم های زیادی دارد که انتظار می رود مسوولان با سرمایه گذاران همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان گچساران آمادگی لازم را با همکاری سرمایه گذار دارند، گفت: متاسفانه در فضای مجازی گفته می شود که گچساران از سرمایه گذاران استقبال نمی کند ، که چنین نیست.

فرماندار گچساران با انتقاد از برخی مدیران اذعان کرد: متاسفانه تعداد محدودی از مدیران در مراسمات شرکت می کنند که انتظار ما این است که مدیران در مراسمات شرکت و حضور پررنگی داشته باشند.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از امام جمعه گچساران گفت: سخنانی در روز گذشته از امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه بیان شد که انتظار داشتم امام جمعه پدر معنوی شهرستان ابتدا با مدیر آن اداره مشکل را مطرح کنند.

دیهیمی خوب با انتقاد از اینکه در روز عاشورا پیغامی از سوی شخصی مبنی بر اینکه اگر نمی توانید مشکل گلزار شهدا را حل کنید تا خیر به شهرستان دعوت کنیم ، گفت: قرار داد گلزار شهدا ۷۵۰میلیون تومان بوده که پیمانکار این پروژه گفته ۷۰۰میلیون تومان طلب کار هستم.

وی اذعان کرد: همه چیز با شعار دادن حل نمی شود بلکه باید بدانیم این اعتباری که تخصیص داده شده در سال های گذشته کجا هزینه شده است.

دیهیمی خوب ادامه داد: آن اداره ای که اعتبار آن ۳میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار دارد که این اعتبار به جهت تسویه حساب پرداخت می شود.

وی اظهار کرد: روزی که به عنوان فرماندار منصوب شدم بیمارستان شهرستان پنجاه میلیارد تومان بدهی داشت.

فرماندار گفت: من مدیر حاشیه ای نیستم ، این شهر بدهکار بوده ، این بدهی مال یک سال و دو سال اخیر نیست بلکه مال یک دهه اخیر است.

دیهیمی خوب ادامه داد: اگر این حاشیه ها ادامه داشته باشد تمام تخلفات که در قبل انجام گرفته شده است به رسانه ها اعلام خواهم کرد.

وی افزود: دوستان اخلاق و ادب را رعایت کنند، در این ده سال اخیر چه اقداماتی صورت گرفته است، یک نمودار از زمان جعفری، سید قدرت اله حسینی و غیره ترسیم شود و عملکرد آنها و چه کاری که در زمان آنها صورت گرفته را ارائه دهند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه انتظار داریم که از حاشیه ها دوری کرد و آرامش را برقرار کنیم، تصریح کرد: با هیچ مدیری پیوند اخوت و برادری نبسته ام و مدیران باید با مردم صادق باشند و هر مدیری که با مردم صادق نباشد با آن برخورد خواهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات گلزار شهدا و مصلی امسال چند برابر شده است

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president