آوای جنوب

ازوحدت ظاهری تااختلافات باطنی در اردوگاه اصولگرایان بویراحمد/ کاندیدای نهایی انتخاب شد

غیبت خرامین وپیامک مسعودی را باید اولین جرقه های آتش اختلاف در پشت پرده مکانیزم انتخاب کاندید واحد اصولگرایان بویراحمد ودنا برشمرد

خلقی پورغیبت خرامین وپیامک مسعودی را باید اولین جرقه های آتش اختلاف در پشت پرده مکانیزم انتخاب کاندید واحد اصولگرایان بویراحمد ودنا برشمرد.

آوای جنوب /

درحالیکه هدایتخواه از برخی لابی گری ها در این جبهه حتی بنفع خودش انتقاد کرده بود حالا نتایج بدست آمده چندان نتواست رضایت همه کاندیداها را جلب بکند.

براساس این گزارش در ارزیابی صورت گرفته که هر کدام از حاضرین بر اساس ۳۲ شاخص‌ تعریف شده ارزش‌گذاری از نمره ۱ الی ۵ برای هر کدام از کاندیداهای احتمالی داشتند که در سرجمع امتیازات خلیفه خلقی‌پور معاون سابق سید مسعود حسینی رتبه اول، حبیب‌الله پیشوا رتبه دوم و مرادعلی پیوند فرماندار اسبق دنا رتبه سوم را کسب کردند.

گفتنی است در صورتی که در این ارزیابی یک نفر نمره عالی برای پیوند در نظر می‌گرفت، وی حائز رتبه دوم و اگر چهار نفر نمره عالی در نظر می‌گرفت پیوند رتبه اول را کسب می‌کرد.

این در حالی است که برخی از کاندیداهای انتخابات از روزهای قبل و حتی در حین جلسه به شکل جدی رایزنی می‌کردند و از طرفی برخی دیگر بدون هیچ تلاشی رتبه‌های خوبی کسب کردند.

دکتر ایروان مسعودی‌اصل و دکتر علی خرامین علی‌رغم انصراف از کاندیداتوری با امتیازات بالا در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند و به گفته برخی از منابع، این دو در جمع ۱۲۰ نفره حاضر نشدند، در صورتی که هر کدام از آنها کمی تلاش می‌کردند به عنوان خروجی این نشست معرفی می‌شدند.

بنا بر خبرهای رسیده، مهدی روشنفکر که پیش از این برای حضور در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی مطرح بود، ولی علی‌رغم خط و مشی فکری و سیاسی خود در این جلسه حضور پیدا نکرد و بنابر گفته‎ها وی در هر صورت قصد حضور در صحنه انتخابات را به دلیل درخواست‌های مردمی را دارد.

بعضی کاندیداهای اصولگرایان به شیوه امتیازدهی، چینش نیروها و برخی از مسائل پشت پرده اعتراض جدی دارند و عدم همراهی خلیفه خلقی‌پور به عنوان کاندیدای نهایی اصولگرایان از سوی آنها وجود دارد.

به احتمال اینکه جبهه دوم اصولگرایان در شهرستان‌های بویراحمد و دنا تشکیل شود، وجود دارد. به گفته منبع مطلع در صورتی که حکمیتی بین اصولگرایان کدورت‌ها و انشقاق‌ها را برطرف نکند، جبهه دوم اصولگرایان تشکیل خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president