آوای جنوب

رئیس دانشگاه آزاد گچساران خبر داد

ادغام دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با دانشکده نفت و گاز

ملک زادهرئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: در راستای همکاری جهت پیشرفت دانشکده نفت و گاز این شهرستان به صورت برد -برد با آن‌ها در منابع موجود ادغام شده‌ایم.

آوای جنوب؛

اسدالله ملک‌زاده بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با دانشکده نفت و گاز دست به دست هم دادند، اظهار کرد: با آغاز ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در ۶۱ رشته محل، این واحد دانشگاهی در راستای ارائه تسهیلات رفاهی و آموزشی برای دانشجویان دانشکده نفت و گاز گچساران با این دانشگاه با دادن دست دوستی نیز مجوز ورود دانشجویان را صادر کرد.

وی با اشاره به اهداف این تعامل و همکاری، افزود: از جمله رویکردهای خوب و مثبت این تعامل این است که با قرار گرفتن دانشجویان دانشگاه دولتی و آزاد در کنار یکدیگر موجب هم‌افزایی و تبادل اطلاعات علمی در بین هردو طیف می‌شود.

* دانشگاه آزاد گچساران جزء واحدهای سبز دانشگاهی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با بیان اینکه این واحد دانشگاهی در حال حاضر از جمله واحدهای سودده دانشگاهی است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اکنون دارای بیش از ۲۰ میلیارد تومان نقدینگی و بیش از یک‌هزار میلیارد تومان املاک است.

ملک‌زاده نسبت درآمد به هزینه این واحد دانشگاهی را ۲ به ۱ خواند و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد گچساران در زمینه سوددهی جزء واحدهای سبز دانشگاهی است.

* ادغام دانشگاه آزاد گچساران با دانشکده نفت و گاز

این مقام مسئول به ادغام دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده نفت و گاز گچساران در منابع موجود اشاره کرد و یادآور شد: ما با هدف اینکه در پیشرفت دانشکده نفت و گاز گچساران تعامل و همکاری داشته باشیم نیز با این دانشکده به صورت برد – برد در منابع موجود ادغام شدیم.

وی با اشاره به پذیرش دانشجو در ۶۱ رشته و همچنین پذیرش دانشجویان ارشد دکتری و رشته‌های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران، اذعان کرد: در صورت تکمیل شدن دانشکده‌های دکتر خلیل حسام و دکتر محمدرضا پناهنده نیز از دانشکده تحصیلات تکمیلی دکتر هاشم محمدی استفاده می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با بیان اینکه همزمان با شروع سال تحصیلی جدید این واحد دانشگاهی با جمعیت کثیری از دانشجویان بومی و غیربومی مواجه می‌شود، بیان کرد: حضور این طیف وسیع دانشجو در این دانشگاه باعث بالا بردن سطح فرهنگ و دانش و پیشرفت اقتصادی از جمله رونق رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها، تاکسیرانی و اجاره مسکن در این شهر می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president