کد خبر : 42105
تاریخ انتشار : جمعه 6 دی 1398 - 18:45

ادامه دوئل “سریع وخشن” تاجگردون – حسینی در باشت/ افشاگری سید قدرت حسینی در باشت/هر چه از من می دانی مردانه به شورای نگهبان بگو/آب بنوشکه چگونه می آید +تصاویر

ادامه دوئل “سریع وخشن” تاجگردون – حسینی در باشت/ افشاگری سید قدرت حسینی در باشت/هر چه از من می دانی مردانه به شورای نگهبان بگو/آب بنوشکه چگونه می آید +تصاویر

آوای جنوب سید قدرت حسینی در جمع مردم قلعه باشت گفت:بعضی سعی می کنند فرا فکنی کنند و مردم نتوانند مطالبه گری کنند و فضای رسانه ای را به سمت سوی دیگری بکشانند که از پاسخگویی به مردم فرار کنند و من نمی خواهم که این فضا را به این سمت سوق دهیم،و سعی میکنیم

آوای جنوب
سید قدرت حسینی در جمع مردم قلعه باشت گفت:بعضی سعی می کنند فرا فکنی کنند و مردم نتوانند مطالبه گری کنند و فضای رسانه ای را به سمت سوی دیگری بکشانند که از پاسخگویی به مردم فرار کنند و من نمی خواهم که این فضا را به این سمت سوق دهیم،و سعی میکنیم با سوالاتمان باز این فضا را نگه داریم.

به گزارش آوای جنوب ،نشست هم اندیشی اهالی قلعه باشت با سید قدرت الله حسینی نامرد انتخاباتی و اصولگرای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در پارک وحدت باشت برگزار شد.

نامزد انتخابات در شهرستان باشت و گچساران گفت: از پدرم شنیدم که سربازان حوزه جغرافی استان خودمان به باشت می آمدند و برای اعزام از شهر باشت اعزام می شدند که سال ۱۳۱۰ این اتفاق افتاده است و این برای تاریخ باشت کافی است.

حسینی گفت:بعضی سعی می کنند فرا فکنی کنند و مردم نتوانند مطالبه گری کنند و فضای رسانه ای را به سمت سوی دیگری بکشانند که از پاسخگویی به مردم فرار کنند و من نمی خواهم که این فضا را به این سمت سوق دهیم،و سعی میکنیم با سوالاتمان باز این فضا را نگه داریم.

سید قدرت حسینی گفت؛چه کسی جرات میکرد به محله بنگرو جز اون کاندید مورد نظر بیاید که حالا بعد ۴۱سال این سنت شکنی شده است و چرا این امر صورت گرفته است که بعد از ۴۱ سال در زادگاه خودت این همایش بزرگ صورت گرفته است و این چرا را باید اون فرد پاسخ دهد.

نامزد اصولگرای انتخابات در باشت گفت؛ مثل اینکه کوه دماوند رو سر بعضی فرو آمده است دلیل اینست که پایگاه شما در زادگاه شما تسخیر شده است و جرات ندارید از پایگاه و زادگاه خود عبور کنید.

حسینی در ادامه سخنان خود گفت:در همایش طایفه گشین من چند نکته را گفتم حالا می گویم برادر جواب بده در دولت شما پراید ۷میلیونی رفت ۵۰ تومان یا عمدی بوده یا سهوی اگر عمدی بوده که شما خائن هستید و با مردم دشمن هستید و اگر سهوی بوده که شما مدیر نیستید و باید کنار بروید.

وی افزود:شما نخبگان را بستگان خودت می دانی آیا در بویراحمد نخبه ای وجود ندارد که فقط نخبه داماد شما باشد بویراحمد گرمسیر و سردسیر ندارد آیا زینل زاده و زراعت کیش و پاکدل بویر احمدی نیست الان در زمان شما کجاست،در مورد قشقایی ها نیز در دوران ما مدیریت داشتند.

وی در ادامه گفت: از آب شرب شهرستان گچساران یک لوله ۴ اینچ بدون مجوز برای باغ بنوشکه کشیده است و پول هم پرداخت نمی کند، گفته بودی که مدارکی دارم که اگر آنها را رو کنم سید قدرت حسینی رد صلاحیت خواهد شد اگر مردی را بریز بیرون تا مردم آنها را نگاه کنند.

سید قدرت حسینی در ادامه سخنان خود گفت: من ۹ سال در باشت مسئولیت داشتم اگر یک نفر در طول این ۹ سال گزارش داد که یک بار از ماشین بیت المال استفاده کرده ام بگوید و صراحتا از کاندیداتوری استعفا خواهم داد، هر جا هم می رویم و عکسی بر روی سایتی درج می شود مثل مامور فوری در آن خانه حاضر می شوید که اقا مشکل شما چیست تاحل کنیم خب چرا سال قبل خانه مردم نمی رفتید.

حسینی اظهار داشت:اگر بخواهم مدارکی که باعث پرونده علیه بعضی از مردم صادر شده آن را فاش کنیم در همین محله بنگرو خون به پا خواهد شد،من بخاطر حفظ آبروی مردم و امنیت شهرم نمی خواهم به خطر بیفتد و من در این زمینه ۳۸ سال سکوت کردم.

این کاندیدای اصول گرا در باشت گفت: چرا در دولتی که تو مسئول کیمسیون برنامه و بودجه هستی دلار شود ۱۸ هزار تومان و بنزین از هزار تومان شود ۳ هزار تومان ،بابا مردم شما را نمی خواهد چرا از دوست عزیزت لاریجانی یاد نمیگیری،اون که عاشق صندلی سبز بهارستان بود حالا چرا انصراف داده است.

حسینی در ادامه گفت: دو هدف بیشتر نداری برای نامزدی این دوره اول اینکه برای تثبیت موقعیت خانوادگی خودت و دوم برای اینکه از امتیاز نامزدی برای فرار از دستگاه قضایی استفاده کنی،و من اعلام میکنم که اگر مردی هر چیز علیه من داری برای شورای نگهبان ارسال کن.

وی ادامه داد: تاجگردون گفته که سید قدرت حسینی آمده است و در دفتر من نشسته و گفته حواله سیمان برای فروش به من بده آیا اینو برای گوسفند توی کوه بگویید نمی خنده؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.