کد خبر : 8455
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 خرداد 1394 - 2:05

اخراج نماینده مدیران توسط فرماندار کهگیلویه از جلسه شورای اداری

اخراج نماینده مدیران توسط فرماندار کهگیلویه از جلسه شورای اداری

فرماندار کهگیلویه با اخراج کسانی که از طرف مدیر در جلسه شرکت کرده بود، گفت:‌ هیچ مدیری حق ندارد معاون یا نماینده به جلسه بفرستد. آوای جنوب؛ نشست ستاد هماهنگی مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) ظهر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد. سید‌کرامت

فرمانداردهدشتفرماندار کهگیلویه با اخراج کسانی که از طرف مدیر در جلسه شرکت کرده بود، گفت:‌ هیچ مدیری حق ندارد معاون یا نماینده به جلسه بفرستد.

آوای جنوب؛

نشست ستاد هماهنگی مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) ظهر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سید‌کرامت کریمی با نگاهی اجمالی به تاریخ ایران، انقلاب سال ۵۷ را از دیدگاه تحلیلگران، آخرین انقلاب قرن بیستم لقب داد و اظهار کرد: انقلاب ایران یکی از کلاسیک‌ترین انقلاب‌های جهان است و عمیق‌ترین تأثیرات را در تمام لایه‌ها از خود داشته است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه امام خمینی(ره) حلقه گم‌ شده نظام فقهی تشیع را در تاریخ معاصر به وجود آورده، اضافه کرد: امام روحانیت را به‌عنوان کسانی‌ که می‌توانند نقش رسمی در حریم سیاست ایفا کنند به جامعه معرفی کرد و خط بطلان بر حدیث جدایی دین از سیاست کشید.

رئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه به گفتمان تاریخ، امام خمینی انقلاب معاصری را فراهم کرد، افزود: به اذعان فیلسوفان جهان و متفکران تمامی تحلیلگران نتوانستند پیش‌بینی کنند چه اتفاقی قرار است در ایران روی دهد.

وی با اشاره به عشق و علاقه وافر مردم نسبت به بنیانگذار کبیر انقلاب خاطرنشان کرد: انسان‌ها فارغ از هر نگاهی در زمان ارتحال امام گریان شدند.

کریمی با تأکید بر اینکه همه ما امروز به‌عنوان متولیان تصمیم‌گیری موظف به ادای تکلیف در بزرگداشت این عالم ربانی هستیم، انتقال اندیشه‌ها و اهداف امام به نسل امروز و فردا را رسالتی مهم خواند و گفت: مسئولان طبیعتا وامدار هستند و باید پاسخگو باشند.

فرماندار کهگیلویه خواستار همکاری ادارات در برگزاری مراسم بزرگداشت امام راحل شد و تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با دعوت از یک شخصیت نزدیک به امام از سخنرانی وی در این مراسم بهره بگیریم.

کریمی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عدم پایبندی برخی مدیران به مصوبات یادآور شد: مصوبه‌ای در جلسه شکل گرفته و نماینده مدیر امضا کرده که در پیگیری اجرای مصوبه مدیر اداره دلیل غیرموجهی برای اجرایی نشدن مصوبه عنوان کرده است.

رئیس شورای اداری کهگیلویه با تأکید بر اینکه نگاه ساختاری در جلسات باید رعایت شود برای سومین بار به حضور معاون و نماینده مدیران در جلسات تذکر داد و گفت: هیچ مدیری جز در مواقع مأموریت و با هماهنگی فرماندار اجازه ندارد نماینده به جلسه بفرستد.

کریمی همچنین حضور مدیران کل در شهرستان را منوط به هماهنگی قبلی با فرماندار دانست و افزود: سلسله‌ مراتب در ساختار اداری رعایت شود.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه با بیان اینکه مسائل سیاسی ظرافت خاصی دارد که هر مدیری در حیطه کار خود موظف به رعایت این ظرافت‌هاست و با ابراز تأسف از ناتوانی برخی مدیران در بیان مطالب تخصصی در جلسات گفت: مدیران با بیان علمی در جلسات اظهارنظر کنند.

کریمی در توصیه به بالا بردن سطح اطلاعات مدیران تصریح کرد: جامعه‌ای بالنده و پویا است که مدیرش قبل از خواب مطالعه داشته باشد تا در مواقع لازم بتواند به‌خوبی ایراد سخن کند.

ابتدای این نشست که با هدف برنامه‌ریزی جهت اعزام کاروان زیارتی مرقد امام و نیز برگزاری جشن‌های شعبانیه برگزار شده بود با اخراج «از طرف» آمده‌های جلسه همراه بود. فرماندار کهگیلویه در یادداشتی به بهمن محمدی که مسئول هماهنگی جلسه را بر عهده داشت، از وی خواست کسانی که از طرف مدیر در جلسه حاضر شده‌اند را با احترام بیرون کند.

محمدی با قرائت یادداشت فرماندار از نماینده‌هایی که از طرف مدیر در جلسه حضور داشتند خواست قبل از اینکه با ذکر نام از آن‌ها خواسته شود جلسه را ترک کنند.

بعد از اینکه حجت‌الاسلام حسینی‌طلب دبیر جلسه در لیست برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده سالگرد ارتحال امام اداره ارشاد را متولی برگزاری شب شعر و سوگواره آفتاب عنوان کرد که نماینده این اداره یکی از افرادی بود که مجبور به ترک جلسه شده بود.

این در حالی‌ است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با گذشت هشت ماه در پیچ و خم کاغذبازی اداری برای معرفی رئیس بود و به‌تازگی حکم رئیس اعلام اما هنوز معارفه نشده است و معلوم نیست تا اجرای مصوبات این نشست تکلیف بی‌سر و سامانی این اداره به‌عنوان متولی فرهنگ و ارشاد مشخص خواهد شد یا نه.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.