آوای جنوب

خادمی در جمع خبرنگاران

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج در سال آینده اختصاص داده شد.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احداث بیمارستان در کهگیلویه و بویراحمد یکی از نیازهای زیرساخت‌های این استان محسوب می‌شود، اظهار کرد: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای ساخت بیمارستان و حل مشکلات بهداشت و درمان در این استان صورت گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پنج بیمارستان یاسوج، باشت، بهمئی و دو بیمارستان گچساران با ۵۲۰ تختخواب در حال ساخت است که با ساخت این بیمارستان‌ها بخشی اعظمی از مشکلات بهداشت و درمان این استان رفع می‌شود.

وی عنوان کرد: در سال آینده مبلغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان یاسوج که دارای ۲۸۳ تختخواب است، اختصاص داده شد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی گچساران با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در حال ساخت است، ضمن اینکه فردا جمعه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کلنگ احداث بیمارستان ۳۵ تختخوابی باشت به زمین زده می‌شود و ظرف یکسال و نیم آینده این بیمارستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

خادمی از احداث بیمارستان شهرستان بهمئی در اوایل سال آینده خبر داد و تصریح کرد: در اوایل سال ۹۴ کلنگ احداث بیمارستان در این شهرستان به زمین زده می‌شود تا با ساخت این بیمارستان شاخص‌های بهداشتی این استان بیش از گذشته ارتقاء پیدا کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president