آوای جنوب

اختصاصی/ سرمربی استقلال اهواز برکنار شد

۲۵۱۶_۵۱۳داریوش یزدی دقایقی پیش با تصمیم مدیرعامل استقلال اهواز از سرمربی گری این تیم کنار گذاشته شد.

آوای جنوب؛

باشگاه استقلال اهواز بعد از ظهر امروز تصمیم به انجام تغییرات در رأس کادر فنی گرفت و داریوش یزدی سرمربی آبی پوشان را از این تیم کنار گذاشت تا گمانه زنی های اخیر در خصوص احتمال قطع همکاری طرفین به واقعیت تبدیل شود.

از چند هفته قبل و به دنبال امتناع بازیکنان استقلال از حضور در تمرینات در اعتراض به عقب افتادن زمان پرداخت مبالغ قراردادهای اعضای این تیم، احتمال قطع همکاری استقلال اهواز و داریوش یزدی به وجود آمد و در نهایت دقایقی پیش این احتمال به قطعیت رسید.

ارسطو جهانداری مدیرعامل استقلال اهواز در گفت و گویی کوتاه ضمن تأیید این خبر گفت: تصمیم گرفتیم با آقای یزدی قطع همکاری کنیم و انشاءالله سرمربی جدید را به زودی معرفی خواهیم کرد تا در آغاز دور جدید تمرینات استقلال اهواز تأخیری ایجاد نشود.

جهانداری در پاسخ به این سئوال که آیا این تصمیم قطعی بوده یا امکان تغییر نظر باشگاه استقلال اهواز وجود دارد، چنین گفت: این تصمیم قطعی است و آن را به صورت کتبی آماده کرده ایم تا به آقای یزدی ابلاغ کنیم. هیئت مدیره باشگاه و برادران شفیع زاده نیز کاملاً در جریان موضوع بوده و با آن موافق هستند.

وی درباره دلیل برکناری داریوش یزدی علیرغم قرار گرفتن استقلال اهواز در مکان دوم جدول گروه ب لیگ یک عنوان کرد: شما اگر به تاریخچه لیگ یک در سال های گذشته نگاه کنید، می بینید که موفقیت یک تیم در دور رفت مسابقات و حتی صدرنشینی آن تیم نتوانسته ضامن موفقیت در پایان فصل و صعود به لیگ برتر باشد. مدیریت باشگاه استقلال اهواز برای تغییر سرمربی، عملکرد تیم در همه ابعاد را بررسی کرده و در کنار مسائل فنی به مسائل جانبی موجود در استقلال اهواز نیز توجه داشته است.

مدیرعامل استقلال اهواز در خصوص سرمربی جدید آبی پوشان گفت: اجازه بدهید نامی از سرمربی جدید نبرم، چون نمی خواهم بحث های حاشیه ای به وجود بیاید. امروز از بین گزینه هایی که داشتیم، سرمربی جدید را انتخاب کردیم و انشاءالله در روزهای آینده او را به صورت رسمی معرفی خواهیم کرد.

جهانداری در خصوص تعیین تکلیف سایر اعضای کادر فنی استقلال اهواز و اینکه دستیاران داریوش یزدی برکنار شده اند یا خیر، توضیح داد: به غیر از داریوش یزدی و افشین کمایی مربی دیگری را برکنار نکرده ایم. احمد یزدی، حشمت الله شیخ رباط و حبیب خدریان از نظر باشگاه کمک مربی استقلال اهواز محسوب می شوند و می توانند در این تیم بمانند، مگر اینکه خودشان بخواهند از استقلال جدا شوند.

مدیرعامل استقلال اهواز همچنین در خصوص برنامه های آتی این تیم و تقویت استقلال اهواز در نیم فصل گفت: پس از شروع دور جدید تمرینات، اردوی ۱۰ روزه ای در بندرعباس برگزار خواهیم کرد تا تیم برای دور برگشت کاملاً آماده شود. در فرصت نقل و انتقالات میان فصل هم چند بازیکن خوب را به خدمت خواهیم گرفت تا در نیم فصل دوم بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

وی در پایان خطاب به هواداران استقلال اهواز گفت: از استقلالی های اهواز می خواهم که با تمام وجود از این تیم حمایت کنند و اطمینان داشته باشند که مالکان و مدیران باشگاه استقلال اهواز تمام تلاش خود را برای بازگرداندن این تیم به لیگ برتر انجام خواهند داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president