آوای جنوب

اجماع اصول گرایان کهگیلویه یک روز هم دوام نداشت

اصولگرایانمصطفی بهدارپور دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان کهگیلویه،در پایان نشست کمیته سیاسی این حزب بیان کردند:کلیه هماهنگی ها و برنامه های لازم جهت معرفی نامزد شاخص اصولگرا در جلسات گروه های رسمی اصولگرا تدوین شده است،لذا بعد از بررسی تعیین صلاحیت ها نامزد اصلح معرفی خواهد شد.

آوای جنوب؛

وی ادامه داد افرادی که از طرف بعضی برادران اصولگرا وارد عرصه انتخابات شده اند،می توانند ارزیابی از چگونگی استقبال مردمی داشته باشند و قرار نیست یک گروه سیاسی نامزد خویش را به جبهه متحد اصولگرایان تعمیم دهد و بیان داشت در شرایط فعلی ملاک انتخاب گزینه مورد قبول تشکلهای رسمی،مقبولیت فراگیر و اعتماد به نتیجه انتخابات است.
بهدار پور در پایان اظهار کردند،با بررسی شرایط پیش رو ،در روزهای آتی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان کهگیلویه بزرگ معرفی خواهد شد.
این در حالیست که شب گذشته مسعود دانشی به عنوان گزینه نهایی جبهه متهد اصولگرایان کهگیلویه بزرگ از طریق بعضی سایت ها معرفی شد که حتی خودآقای دانشی هم این خبر را تایید کرده بود اما خبر این انتخاب با واکنش های متفاوتی از سوی اصولگرایان کهگیلویه بزرگ مواجه شده است و برخی چهره های اصولگرا این انتخاب را قبول نکرده اند.
شنیده ها حکایت از آن دارد شب گذشته هنگامی که رای گیری می شود آقای دکتر ابید بیشترین امتیاز را کسب می‌کند و افراد بعد از ایشان هم به ترتیب منوچهر چک‌نژادیان، فرزاد نجات‌نیا، فریدون فاطمی و مسعود دانشی انتخاب می شوند.
اما نکته قابل بحث و اختلاف‌انگیز این بوده که مثل اینکه نفر اول رو از آخر معرفی کردن یعنی مسعود دانشی که پنجم شده به جای دکتر ابیدی که بیشترین امتیاز رو گرفته معرفی شده و می‌کنند البته ماهم شنیدیم که این انتخاب از قبل برنامه‌ریزی شده بوده و باعث شده خلیا با دلخوری جلسه رو ترک کنن.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president