آوای جنوب

اجرای جشن روز ملی مهر با حضور ۱۵۰ هزار دانش‌‌آموزش کهگیلویه و بویراحمدی + تصاویر

۱۳۹۴۰۷۰۱۰۰۰۲۸۸_PhotoAتعداد ۱۵۰ هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی همزمان با زنگ مهر و ایثار در روز ملی مهر روانه کلاس‌های درس شدند.

آوای جنوب؛

صبح امروز و با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مسئولان ارشد استانی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، معلمان و مربیان و اولیای دانش‌آموزان، زنگ مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد.

در این آیین که مشاور امور بانوان وزیر کشور نیز حضور داشت هر یک از سخنرانان در خصوص مهر و اهمیت تحصیل و نظام تعلیم و تربیت مطالبی بیان کردند.

در این آیین که استاندار کهگیلویه و بویراحمد زنگ مهر را به صدا درآورد دانش‌آموزان روانه کلاس‌های درس شدند.

به گزارش فارس، این مراسم که به همت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در دبیرستان دخترانه تیزهوشان برگزار شد، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دانش‌آموزان خواست در راه توسعه و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنند.

مسئول ارشد اجرایی در استان بیان کرد: به پشتوانه نسل امروز است که می‌توان آینده استان را ساخت و نسبت به آن امیدوار بود.

وی گفت: آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را برای تعالی تعلیم و تربیت انجام می‌دهد و به همین منظور همه از اولیا گرفته تا دانش‌‌آموزان و مربیان باید در چرخه نظام تعلیم و تربیت به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

در این آیین مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امروز تعداد ۱۴۹ هزار و ۴۶۳ دانش‌آموز هم‌استانی بر سر کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president