آوای جنوب

اجرای بازسازی بافت فرسوده با تسهیلات کم بهره برای اولین بار در گچساران

بافت فرسودهمعاون بهسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:بافت فرسوده شهر دوگنبدان اولین بافت فرسوده شهری در سطح کشور است که با اختصاص بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره بازسازی می شود.

آوای جنوب؛

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز صبح عزیز الله مهدیان معاون بازسازی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هیئت همراه با حضور در شهر گچساران و در بازدید از دو محله رادک و کیامرمرثی گفت:از سال ۸۴ تا الان یک میلیون و هشتصد هزار واحد باز سازی شده است.

معاون بهسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از وجود ۳۷هزار روستای بالای ۲۰خانوار در کل کشور خبر داد و گفت:امسال ۲۰۰هزار واحد در کل کشور بازسازی می شوند که هزینه ای بالغ بر ۳۰۰۰۰میلیارد ریال پیش بینی شده است.
وی در ادامه افزود:این اعتبار برای مقام سازی واحدهای مسکونی پیش بینی شده و در سال جاری ۷۰هزار واحد مسکونی تسهیلات دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت خاص و استثنایی برای نخستین بار در کشور در گچساران اجرا شده است، افزود: در این طرح مسئولان وزارت راه و شهرسازی، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران همکاری دارند.
این مراسم با حضور شهردار و شورای شهر گچساران برگزار شد ضمن اینکه به دلیل بارش شدید باران پرواز تهران- گچساران انجام نگرفت و غلام رضا تاجگردون مجبور به پرواز از طریق مسیر تهران اهواز شد تا در این مراسم حاضر شود.

طرح تخریب و بازسازی منازل بافت فرسوده گچساران صبح امروز با تخریب یکی از منازل محله رادک در این شهرستان به صورت نمادین آغاز شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president