کد خبر : 42318
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1398 - 16:54

اجتماع بزرگ مردم گچساران در سوگ شهادت مالک اشتر زمان برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ مردم گچساران در سوگ شهادت مالک اشتر زمان برگزار می‌شود

آوای جنوب  فرمانده ناحیه مقاومت گچساران گفت: همزمان با تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ مردم گچساران در سوگ شهادت مالک اشتر زمان برگزار می‌شود. به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش ازظهر امروز نشست شورای اداری شهرستان گچساران با محوریت بزرگداشت مقام شهید سردار حاج قاسم  سلیمانی با ریاست فرماندار و دیگر

آوای جنوب 

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران گفت: همزمان با تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ مردم گچساران در سوگ شهادت مالک اشتر زمان برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ مردم گچساران در سوگ شهادت مالک اشتر زمان برگزار می‌شود

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش ازظهر امروز نشست شورای اداری شهرستان گچساران با محوریت بزرگداشت مقام شهید سردار حاج قاسم  سلیمانی با ریاست فرماندار و دیگر روسای ادارات برگزار شد.

 در این نشست علی اصغر نورایی نسب با تسلیت شهادت سردار دلها گفت: تقدیر و تشکر دارم از همراهمی مردم که سنگ تمام گذاشته و وفاداری خود را به شهدا و آرمان های اسلامی اعلام کرده‌ و همیشه در صحنه دفاع از اسلام خواهند ماند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی و مسلمانان جهان بدانند که  سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید اما سلیمانی‌هایی هستند که ظهور و بروزشان باعث نابودی دشمنان خواهد شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد: برکت خون سردار سلیمانی  موجب خواهد شد تا انقلاب اسلامی در زمان کمتری این راه پیروزی را بپیماید و ان شالله پیروزی های عظیمی به زودی به دست رزمندگان ایران اسلامی اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در شهرستان گچساران گفت: همزمان با تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ مردم گچساران  روز سه‌شنبه ۱۷ دی ماه  راس ساعت ۱۰ صبح از محل  مسجد شهیدان تا میدان امام  (ره) و تجمع در میدان امام خمینی (ره)  و به صورت نمادین تشییع این شهید صورت خواهد گرفت.

 نورایی نسب عنوان کرد: سخنران این مراسم آیت الله ملک حسینی خواهد بود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  با اشاره به اینکه  در این مراسم هیات مذهبی شهرستان با به راه‌انداختن دسته‌جات عزاداری ، سنج و دمام  حضور خواهند داشت، بیان کرد:  این مراسم با رنگ و بوی حسینی برگزار می‌شود.

انتقام خون سردارسلیمانی محو کامل رژیم صهیونیست است

امام جمعه گچساران گفت: انتقام خون سردارسلیمانی محو کامل رژیم صهیونیست است و به راستی که امروز خون مطهر سردار سلیمانی اتحاد بیشتری بین مسلمانان جهان ایجاد کرده است.

انتقام خون سردارسلیمانی محو کامل رژیم صهیونیست است

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش ازظهر امروز نشست شورای اداری شهرستان گچساران با محوریت بزرگداشت مقام شهید سردار حاج قاسم  سلیمانی با ریاست فرماندار و دیگر روسای ادارات برگزار شد.

 در این نشست حجت الاسلام سید امین الله حجازی با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی در امتداد راه کربلا بود.

وی با بیان اینکه  خوب است که همه و به ویژه نسل جوان سیره و سلوک سردار سلیمانی را الگو قرار بدهیم، افزود: سردار سلیمانی همانند یک انسان معمولی بودند اما چه عاملی موجب شد تا شرق و غرب عالم در شهادت وی اشک ریختند و ایشان چه کرده بود که باید این انسان وارسته و با عزت را به خوبی شناخت.

حجازی افزود:شهادت بس مقامی با عظمت است و این مقام تنها از عهده خداوند برخواهد آمد و در حقیقت دست خداوند در کار است.

حجازی تصریح کرد:سردارسلیمانی به وظیفه اش در راه حق به شایستگی عمل کردند و همه قله ها را فتح و همه موانع را از سر راهشان هم برداشتند و به تمام معنا عبدالله و بنده خدا بود و امروز نه ایران اسلامی و نه جهان اسلام بلکه تمام دنیا غرق در ماتم و عزاست.

امام جمعه گچساران عنوان کرد:  امروز نه ایران نه سوریه و لبنان عراق بلکه دنیا به این مهم دست یافته اند.

 حجازی با بیان اینکه امیدواریم زندگی سردار را سرلوحه کار خود را قرار دهیم و این مسیر را نهادینه کنیم، ابراز کرد: تلاش کنیم این نقطه عطف و درس بزرگ را نهادینه کنیم و از سردار سرافراز خوب درس بگیریم و سیره زندگی سردار که بر گرفته از سیره ائمه اطهار (ع)  است را الگوی خودمان قرار بدهیم.

 امام جمعه گچساران تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی  یک تفکر بود و خون مقدس  این سردار در بین  ایران اسلامی و جهان اسلام اتحاد ایجاد کرد و رعب و وحشتی دو چندان در بین دشمنان به وجود آورد.

 حجازی خاطرنشان کرد: انتقام  خون سردارسلیمانی محو کامل رژیم صهیونیستی و این انتقام تدریجی خواهد بود و به راستی که امروز خون مطهر سردار سلیمانی اتحاد بیشتری بین مسلمانان جهان ایجاد کرده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.